خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مسکن استان قم مطرح شد؛

پروژه‌های مسکن‌مهر استان‌قم تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۶۵

معاون عمرانی استاندارقم: نیمه اول۹۴ تمامی پروژه‌های مسکن مهر قم تکمیل می شود / مدیرکل راه‌وشهرسازی استان‌قم: ساماندهی و احداثمجتمع‌های خدماتی تجاری در محلات مسکن مهر قم در دستور کار است.

ایلنا: دومین جلسه شورای مسکن استان قم به ریاست جواد دلاوری معاون امور عمرانی استانداری قم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، جواد دلاوری معاون امور عمرانی استانداری قم، در دومین جلسه شورای مسکن استان قم، اظهار داشت: در پایان شش ماهه نخست سال ۹۴تمامی پروژه‌های مسکن مهر استان قم تکمیل می شود.

وی به روند اجرای طرح مسکن مهر در استان قم اشاره کرد و گفت: احداث۴۶ هزار واحد مسکن مهر با احتساب احیای بافت فرسوده در تعهدات استان بوده است که تا کنون ۳۴ هزار واحد آن تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

معاون امور عمرانی استانداری قم به افتتاح ۴۰۱۲ واحد دیگر در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: با احتساب این تعداد، ۳۸ هزار واحد افتتاح و به بهره برداری رسیده است که هشت هزار واحد مانده در ۶ ماهه نخست سال ۹۴ تکمیل و تحویل خواهد شد.

دلاوری در ادامه در خصوص روند مثبت ساخت واحدهای مسکن مهر در استان قم گفت: خوشبختانه تمامی دستگاههای ذی ربط در امر احداثاین واحد‌ها و تکمیل خدمات زیربنایی آن ساعی و پر تلاش ظاهر شده‌اند که جا دارد از آنان تشکر شود.

از دیگر مباحثی که در این جلسه دلاوری به آن اشاره کرد احداثتصفیه خانه و فاضلاب محلات مسکن مهر بود که مقرر شد جلسه‌ای با حضور شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان قم جهت این امر تشکیل شود.

بهشتی: ساماندهی و احداثمجتمع‌های خدماتی تجاری در محلات مسکن مهر استان قم در دستور کار است

در ادامه جلسه محسن بهشتی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم به بحثساماندهی و احداثمجتمع‌های خدماتی تجاری در محلات مسکن مهر استان قم پرداخت و گفت: اداره کل راه و شهر سازی استان قم طراحی احداث مجتمع‌های خدماتی، تجاری را در اراضی محلات مسکن مهر که دارای کاربری تجاری می‌باشند، آغاز کرده که نحوه ورود این اداره کل به آن و ضوابط و اگذاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

بهشتی در خصوص دیگر ضروریات محلات مسکن مهر استان قم، به احداثاماکن آموزشی در قالب مدرسه اشاره کرد و تو ضیح داد: می‌توان ترتیبی اتخاذ نمود تا با رعایت ضوابط و مقررات، کلیه زمین‌هایی که قابلیت کاربری آموزشی را دارند به ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش واگذار نمود تا خیرین امر مدرسه سازی بهتر به این مقوله ورود نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به مشکلات به وجود آمده در خصوص تهیه صورت مجالس تفکیکی پرداخت و گفت: جهت تسریع در روند اخذ صورت مجالس تفکیکی جلسه‌ای با حضور دستگاههای ذی ربط در اسرع وقت تشکیل تا نسبت به رفع موانع موجود اقدام گردد.

بهشتی در پایان از خدمات شهرداری پردیسان در امر احداثمعابر عمومی و همچنین دیگر همکاری‌ها تشکر نمود.

شایان ذکر است در این جلسه دیگر مدیران و مسئولان عضو شورای مسکن استان قم در خصوص مشکلات موجود و هچنین ارائه طریق در رفع آن‌ها به تبادل نظر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز