خبرگزاری کار ایران

«جیریایی» درجمع‌خبرنگاران مطرح‌کرد؛

تشریح برنامه‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌قم در دهه‌فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۳۲

ویژه برنامه‌های مورد نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، برای گرامیداشت دهه فجر با مشارکت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، برنامه‌های این اداره کل برای ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، خانم «عصمت جیریایی» مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم و مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان برای بررسی ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های مورد نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، برای گرامیداشت دهه فجر با مشارکت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین برنامه پیش بینی شده، نشست خبری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برای اعلام برنامه‌های این اداره کل در خصوص گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است که امروز ۱۱ بهمن برگزار شد؛ البته در حاشیه این نشست خبری، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، با بیان اینکه مسابقات فوتسال ویژه کارگران، کارفرمایان و تعاون گران استان قم در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است، گفت: این مسابقات که از ۱۱ بهمن تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود، توسط حوزه شهید برونسی و بین پایگاه‌های تابعه سازمان بسیج کارگری و در محل سالن شهدای شهرک شکوهیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز ۱۲ بهمن از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با نام، انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است، گفت: در این روز که مصادف با سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است، دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری و کارفرمایی، پخش سرودهای انقلابی در محیط اداره و کارخانجات تابعه، انعکاس پیام کمیته کارگری و کارفرمایی در خصوص ایام الله دهه فجر، گلباران بیت امام خمینی(ره) توسط جامعه کارگری و کارفرمایی، دایر کردن ایستگاه‌های صلواتی و… پیش بینی شده است.

جیریایی گفت: روز ۱۳ بهمن ماه نیز با نام انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده و در این روز دیدار با پیشکسوتان و تشکل‌های فعال کارگری استان قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روز ۱۴ بهمن ماه نیز با نام انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری نامگذاری شده است، گفت: در این روز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مرکز صدای استان قم، مصاحبه رادیویی خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، گفت: در روز ۱۵ بهمن ماه که با نام انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی - اسلامی نامگذاری شده، مصاحبه کارآفرین بر‌تر ملی، تعاونی بر‌تر ملی، کارگر نمونه و گروه کار نمونه با صدا و سیمای استان قم پیش بینی شده و همچنین در این روز برگزاری مسابقات فرهنگی کتابخوانی ارمغان انقلاب، برگزاری مسابقات قرآن، و برگزاری جشنواره امتنان از استعدادهای بر‌تر کارگری و کارفرمایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در روز ۱۶بهمن که نام انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد وشهادت به خود گرفته است، غبار روبی مزار شهدا توسط جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل گلزار شهدای گمنام واقع در بهشت معصومه(س) انجام خواهد شد.

جیریایی گفت: در روز جمعه ۱۷ بهمن نیز که نام انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عدالت گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) به خود گرفته است، شاهد حضور با شکوه جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم در نماز عبادی - سیاسی جمعه خواهیم بود.

وی یادآور شد: برای روزهای ۱۸ و ۱۹ و ۲۱ بهمن ماه نیز به منظور همراهی با برنامه‌های کلی استان قم، برنامه‌ای از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم پیش بینی نشده است، اما در روز ۲۰ بهمن ماه، مراسم حمل مشعل مسابقات فرهنگی - ورزشی کارگران کشوری، دیدار با خانواده کارگران نمونه استانی و سرپرست خانوار، کارگران آسیب دیده و خانواده شهدای کارگری، و همچنین برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهید محلاتی و جلوی درب شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در پایان گفت: انشاالله در روز ۲۲ بهمن که نام انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به خود گرفته، شاهد حضور گسترده و باعظمت کارگران، کارفرمایان، تعاونی‌ها و تعاونگران، و اعضای تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز