خبرگزاری کار ایران

شیری‌مهوار در جمع‌خبرنگاران مطرح‌کرد؛

وجود بیش از ۲۰هزار کارگر ساختمانی شناسنامه‌دار در قم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۳۹

جامعه کارگری در صف اول مبارزه با رژیم ستم شاهی برای تحقق انقلاب تلاش کرد و از این رو گرامیداشت باشکوه ایام الله دهه فجر را بر خود لازم می‌داند.

ایلنا: عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم، از وجود بیش از ۲۰هزار کارگر ساختمانی شناسنامه‌دار در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «عباس شیری‌مهوار» رئیس انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم و مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان برای بررسی ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جامعه کارگری در صف اول مبارزه با رژیم ستم شاهی برای تحقق انقلاب تلاش کرد و از این رو گرامیداشت باشکوه ایام الله دهه فجر را بر خود لازم می‌داند.

این فعال کارگری در استان قم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، برکات زیادی برای مردم ایران داشت، گفت: کارگران همیشه در راهپیمایی‌های مختلف و در برنامه‌های مختلف انقلابی از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب، حضور پر رنگی داشته‌اند و امسال نیز دست در دست تشکلات کارفرمایی و مسئولان محترم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، تلاش خواهیم کرد تا هر چه از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار کارگر ساختمانی در استان قم شناسنامه دار و عضو کانون کارگران ساختمانی هستند، گفت: حدود سه سال است که به صورت جدی پیگیر بحثبیمه کارگران ساختمانی هستیم که اگرچه امسال کمی در این خصوص توقف ایجاد شد، اما همچنان شاهد ادامه آن هستیم.

شیری‌مهوار، گفت: بحثساماندهی کارگران ساختمانی در استان قم نیز از جمله کارهایی است که در سال‌های اخیر پیگیر آن بودیم و خوشبختانه با همراهی شورای اسلامی شهر قم، مقرر شد تا چند نقطه استان قم برای ساماندهی کارگران ساختمانی معین شود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: کارگران همراه همه مردم ایران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده و همراه خود را با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نشان خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز