خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

باید به تلاش‌های کارگران برای ارج نهادن به فرهنگ کارآفرینی توجه شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۶۸

در حال حاضر ۷۰۰هزار نفر از مردم استان قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و مابقی نیز تحت پوشش بیمه‌های دیگر از جمله بیمه سلامت قرار گرفته‌اند؛ به گونه‌ای که می‌توان گفت ۹۹درصد جامعه استان قم امروز تحت پوشش بیمه‌های جامع قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تاکید کرد: باید به تلاش‌های کارگران و کارآفرینان برای ارج نهادن به فرهنگ کارآفرینی در کشور توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نصرالله بازوند، شب گذشته، در جشن سالگرد پیروزی انقلاب که با حضور علی ربیعی و کارگران و کارفرمایان استان قم در تالار آب این شهر برگزار شد، گفت: در حال حاضر ۷۰۰هزار نفر از مردم استان قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و مابقی نیز تحت پوشش بیمه‌های دیگر از جمله بیمه سلامت قرار گرفته‌اند؛ به گونه‌ای که می‌توان گفت ۹۹درصد جامعه استان قم امروز تحت پوشش بیمه‌های جامع قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار قم و معاونین وی بیشترین همکاری را با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند و ما از این بابت مشکلی نداریم. امیدواریم در آینده نیز شاهد این همکاری‌ها باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه باید از تلاش‌های کارگران و کارآفرینان برای ارج نهادن به فرهنگ کارآفرینی در کشور توجه شود، گفت: به منظور ارج نهادن به فرهنگ کارآفرینی و تولیدمحور کردن جامعه از کارآفرینان برتر استان قم، کارفرمایان و کارگران نمونه و… تقدیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز