خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در جشن بزرگ یادمان انقلاب:

به برکت انقلاب، خود مردم ایران تصمیم گیرنده اصلی برای امور کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۸۱

استاندار قم با بیان اینکه به برکت انقلاب، خود مردم ایران تصمیم گیرنده اصلی برای امور کشور هستند، گفت: اکنون ۳۷ سال است که مردم ایران، برای امور مملکت و تعیین حاکمان و مسئولان، خودشان تصمیم می‌گیرند.

ایلنا: استاندار قم با بیان اینکه به برکت انقلاب، خود مردم ایران تصمیم گیرنده اصلی برای امور کشور هستند، گفت: اکنون ۳۷ سال است که مردم ایران، برای امور مملکت و تعیین حاکمان و مسئولان، خودشان تصمیم می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام «محمد صادق صالحی منش» استاندار قم، در مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با عنوان جشن بزرگ یادمان انقلاب، با حضور جمعی از مددجویان و معلولان جسمی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قم و در سالن بعثت سازمان ملی جوانان شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: جشن بزرگی که هم اکنون با نام یادمان انقلاب برگزار می‌شود و همه در آن حاضر هستیم، به همت جناب آقای «مصطفی حبیبی منش» جوان‌ترین خیر قم برگزار شده است که امیدواریم خداوند توفیق گام برداشتن در راه خیر را بیش از پیش به او عطا کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مجاهدت‌های مبارزان انقلاب و تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق انقلاب اسلامی ایران و پس از آن تحکیم پایه‌های انقلاب، گفت: جشن‌هایی که امروز با نام انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران و گرامیداشت آزادی ملت ایران از ظلم و ستم دوران پهلوی برگزار می‌کنیم، مرهون خون شهدای والا مقام، تلاش‌های خستگی ناپذیر امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب و مدیریت مقام معظم رهبری است.

استاندار قم با تأکید بر اینکه تعیین حکومت در جمهوری اسلامی ایران به عهده خود مردم است، گفت: اکنون ۳۷ سال است که مردم ایران، برای امور مملکت و تعیین حاکمان و مسئولان، خودشان تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پس از ۳۷ سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی برای بسیاری از ملت‌های آزاده جهان مطرح شده است، گفت: کشور ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی، با دست یابی به پیشرفته‌ترین علوم روز در جهان سرافرازی کرده و مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار دارد.

«صالحی منش» با بیان اینکه مردم ما در جهان به حمایت از نظام و انقلاب مشهور هستند و این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران است، گفت: افتخار ما این است که پس از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب، در دفاع از آرمان‌های نظام و ارزش‌هایی که امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کرده بودند پیش می‌رویم.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به برگزار کنندگان مراسم جشن بزرگ یادمان انقلاب، اظهار داشت: آقای «مصطفی حبیبی منش» جوان‌ترین خیر قم است که در راه خیر قدم برداشته و نسبت به محرومان و رفع مشکلات آن‌ها تعصب دارد و به همین منظور ما از ایشان تشکر و قدردانی کرده و اعلام می‌کنیم که حضور ایشان در انجام امور خیر، برای ما مسئولان موجب دلگرمی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز