خبرگزاری کار ایران

جوان‌ترین خیر شهر قم:

فریاد ظلم ستیزی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۳۹

به عنوان برادر کوچک و به عنوان خدمتگذار مردم، از همه اقشار جامعه و مخصوصا جوانان می‌خواهم که با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری، بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس کرده و روح شهدا را شاد کنند.

جوان‌ترین خیر شهر قم، با بیان اینکه فریاد ظلم ستیزی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند، گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از آن رو اهمیت دارد که تلنگری به دشمنان متوهم نظام جمهوری اسلامی است که خیال خام در سر نداشته باشند؛ بدانند ملت ایران با تمام سختی‌ها و مشکلات، پای نظامی که برای آن‌ها آزادی و امنیت را به ارمغان آورده ایستاده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

«مصطفی حبیبی منش» از خیرین مدرسه ساز کشور و جوان‌ترین خیر شهر قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ۲۲ بهمن نماد استقامت ملت ایران در برابر ظلم و نشان آزادی خواهی آنان است.

وی افزود: همانگونه که ملت ایران با ایستادگی در برابر ظلم و تبعیض رژیم شاه، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند، در ۳۶ سال اخیر نیز همواره برای پیشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان آن، در میدان حاضر بوده‌اند و شاهد این مدعا، حضور کم نظیر آنان در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن است.

جوان‌ترین خیر شهر قم، گفت: در واقع شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از آن رو اهمیت دارد که تلنگری به دشمنان متوهم نظام جمهوری اسلامی است که خیال خام در سر نداشته باشند؛ بدانند ملت ایران با تمام سختی‌ها و مشکلات، پای نظامی که برای آن‌ها آزادی و امنیت را به ارمغان آورده ایستاده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: مخصوصا در شرایط فعلی که مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی در جریان است، حضور پرشور‌تر مردم در این راهپیمایی اهمیتی مضاعف پیدا کرده و بر قدرت چانه زنی مذاکره کنندگان کشورمان می‌افزاید.

«حبیبی منش» در پایان گفت: به عنوان برادر کوچک و به عنوان خدمتگذار مردم، از همه اقشار جامعه و مخصوصا جوانان می‌خواهم که با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری، بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس کرده و روح شهدا را شاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز