خبرگزاری کار ایران

عابدینی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

جزئیات تخصیص بودجه شورای‌شهر قم به باشگاه صبا

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۱۳

از ۵میلیارد تومانی که برای پروژه‌های عمرانی شهر اختصاص می‌یابد، شهرداری پروژه عمرانی را اجرا می‌کند و از منابع داخلی خود ۴۰درصد این مبلغ را به باشگاه صبا و ۲۰درصد از آن را به سایر تیم‌های بومی استان بدهد

عضو شورای اسلامی شهر قم جزئیات تصویب اختصاص بودجه شهرداری قم به باشگاه صبا که صبح امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۳ در شورای اسلامی شهر قم به تصویب رسید را تشریح کرد.

" محسن عابدینی‌پور " در گفت‌وگوی با خبرنگار ایلنا در قم، پیرامون جزئیات این مصوبه گفت: این پیشنهاد مشترک استانداری و شهرداری قم بود که منابعی تا سقف ۵میلیارد تومان در اختیار شهرداری قرار گیرد که در راستای پروژه‌های عمرانی شهر سرمایه‌گذاری و اجرا شود.

وی افزود: در راستای این امر، شورای اسلامی شهر قم موافقت کرد تا معادل ۴۰درصد این مبلغ از محل منابع داخلی شهرداری قم به باشگاه صبا و معادل ۲۰درصد از آن که حدود ۱میلیارد تومان می‌شود در اختیار تیم‌های دسته اولی، دومی و سومی بومی شهر قم در تمامی زمینه‌های ورزشی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: از ۵میلیارد تومانی که برای پروژه‌های عمرانی شهر اختصاص می‌یابد، شهرداری پروژه عمرانی را اجرا می‌کند و از منابع داخلی خود ۴۰درصد این مبلغ را به باشگاه صبا و ۲۰درصد از آن را به سایر تیم‌های بومی استان بدهد که مقرر شد این ۲۰درصد در جلسه آینده شورای اسلامی شهر قم ان‌شاءالله به تصویب برسد.

" عابدینی‌پور " با بیان اینکه ۴۰درصد بودجه باشگاه صبا تصویب شد، اظهار کرد: قرار است نام تیم‌هایی که ۲۰درصد از بودجه به آنها تعلق پیدا می‌کند نوشته شود تا در جلسه بعدی شورای اسلامی شهر قم مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز