خبرگزاری کار ایران

آیت الله موسوی تبریزی در گفت وگو با ایلنا:

خبرگزاری ایلنا، مستقل و امانت دار است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۰۶

عملکرد خبرگزاری ایلنا در عرصه خبر رسانی، در جامعه مفید بوده و حتی می تواند الگو باشد. / خبرگزاری ایلنا در جو سیاسی - اجتماعی ایران و به ویژه شرایط سال‌های گذشته که شرایط سختی هم بود، بسیار خوب عمل کرد.

دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، با بیان این که خبرگزاری ایلنا، در اطلاع سانی، امانت‌داری را رعایت کرده، استقلال دارد، گفت: عملکرد خبرگزاری ایلنا در عرصه خبر رسانی، در جامعه مفید بوده و حتی می تواند الگو باشد.

آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به فرارسیدن دوازدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا و عملکرد این رسانه، اظهار داشت: به دلیل دوستی که با اعضای حزب اسلامی کار داشتم، از ابتدای تأسیس خبرگزاری ایلنا با آن آشنا بودم و بر همین اساس می‌شود گفت که خبرگزاری ایلنا در جو سیاسی - اجتماعی ایران و به ویژه شرایط سال‌های گذشته که شرایط سختی هم بود، بسیار خوب عمل کرد.

رئیس سابق خانه احزاب، خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایلنا، در سال های گذشته اخبار خوب و مجموعه اخبار متفاوی را را بدون دختل و تصرف و بدون تأثر پذیری از بعضی فشارها منعکس کردند.

وی با بیان این که خبرگزاری ایلنا، در اطلاع سانی، امانت داری را رعایت کردند، گفت: ایلنا هم استقلال دارد و هم در ارائه مطالب و اخبار مختلف، امانت را رعایت می کند.

آیت الله موسوی تبریزی با بیان این که عملکرد خبرگزاری ایلنا در عرصه خبر رسانی، در جامعه مفید بوده و حتی می تواند الگو باشد، گفت: خبرگزاری‌ها منهای این که هر کدام فکر و نظر سیاسی خودشان دارند و این موضوع امری طبیعی است، اما باید آن مسائلی که در جامعه می گذرد را به صورت صحیح مخابره کنند؛ یعنی واقعا واقعیت ها را منعکس کنند؛ و به نظر می رسد خبرگزاری ایلنا تا کنون همین طور عمل کرده و انشاالله در آینده هم همین طور ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز