خبرگزاری کار ایران

شهردار قم در گفت‌و‌گو با ایلنا:

خبرگزاری ایلنا توانسته مسئولین را نسبت به عملکردشان پاسخ ‌گو کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۹۳

خبرگزاری‌ها، در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی مردم عزیز، خدمات قابل توجهی ارائه می‌دهند. / کار خبرگزاری‌ها در ارتقاء سطح فرهنگ، خواسته‌ها و مطالبات مردم، در روشنگری‌، و همچنین در نقدهای سازنده‌، در مجموع برای کشور مفید است.

شهردار قم، با بیان اینکه خبرگزاری ایلنا که یکی از خبرگزاری‌های با سابقه است، گفت: خبرگزاری ایلنا در استان قم حضور پر رنگ و فعالی در همه زمینه‌ها و امور، از جمله مسائل مربوط به عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و همه امور دارد، و الحمدالله این کار توانسته، مسئولین را نسبت به عملکردشان پاسخ گو کند.

«محمد دلبری» شهردار قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قم، با اشاره به فرارسیدن دوازدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا و ارزیابی عملکرد این رسانه، اظهار داشت: همه خبرگزاری‌ها، در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی مردم عزیز، خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهند.

وی افزود: کار خبرگزاری‌ها در ارتقاء سطح فرهنگ، خواسته‌ها و مطالبات مردم، در روشنگری‌هایی که انجام می‌شود، و همچنین در نقدهای سازنده‌ای که صورت می‌گیرد، این‌ها همه در مجموع برای کشور مفید است.

شهردار قم اضافه کرد: الحمدالله در سنوات اخیر هم این اتفاق افتاده و خبرگزاری‌های مختلفی ایجاد شده است؛ از جمله خبرگزاری ایلنا که یکی از خبرگزاری‌های با سابقه و در استان‌ها هم فعال است؛ بحمدالله خبرگزاری ایلنا در استان قم نیز حضور فعال و پر رنگی در همه زمینه‌ها و امور، چه مسائل مربوط به عمرانی، چه مسائل مربوط به اقتصادی، مسائل اجتماعی و همه امور دارد و الحمدالله این کار توانسته، مسئولین را نسبت به عملکردشان پاسخ گو کند.

«دلبری» گفت: خبرگزاری ایلنا عملکرد خوبی داشته، و من به سهم خودم این سالروز تأسیس این خبرگزاری را به همه مسئولین، خبرنگاران و دست اندرکاران این خبرگزاری تبریک می‌گویم و همچنین آرزوی موفقیت دارم که انشاالله در آینده هم، خبرگزاری ایلنا، جزء بر‌ترین خبرگزاری‌های کشور، و شاهد باشیم که در رنکینگ خبرگزاری‌ها، جزء بهترین‌ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز