خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سفر رئیس جمهور به قم صورت گرفت؛

از شعار «روحانی مچکریم» تا تلاش برای اخلال در مراسم استقبال

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۶۴

مردم با شعارهای «روحانی حمایتت می‌کنیم»، «توافق هسته‌ای حمایت‌حمایت»، «اصلاحات زنده باد روحانی پاینده باد»، «روحانی متشکریم»، «صلی‌علی محمد یاور رهبر آمد»، ›دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» و… به حمایت از روحانی رئیس جمهور خود پرداختند.

سفر استانی امروز رئیس جمهور به استان قم حاشیه‌هایی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، صبح امروز و در زمان سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در جمع مردم قم و در محل صحن امام رضای حرم حضرت معصومه مردم با شعارهای «روحانی حمایتت می‌کنیم»، «توافق هسته‌ای حمایت‌حمایت»، «اصلاحات زنده باد روحانی پاینده باد»، «روحانی متشکریم»، «صلی‌علی محمد یاور رهبر آمد»، ›دسته گل محمد به شهر ما خوش آمدی» و… به حمایت از روحانی رئیس جمهور خود پرداختند.

جمعیت حاضر در سخنرانی حسن روحانی به اندازه‌ای بود که علاوه بر صحن امام رضای حرم حضرت معصومه بخشی از میدان آستانه و خیابان ارم نیز جمعیت بسیاری را در خود مشاهده می‌کرد.

حسن روحانی صبح امروز با قطار تهران – قم به این شهر آمد و از همان ایستگاه راه آهن تا میدان مطهری و از میدان مطهری تا سه‌راه بازار و از سه‌راه بازار تا حرم حضرت معصومه مورد استقبال گرم مردم قم قرار گرفت.

در این میان برخی از افراد تندرو و افراطی با در دست گرفتن دست نوشته‌‌هایی سعی در اخلال در استقبال از رئیس جمهور داشتند که با واکنش مردم و شعارهای حمایت آمیز آنها از دولت تدبیر و امید مواجه می‌شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز