خبرگزاری کار ایران

رضوانی خبرداد؛

اشتغال بیش از 1500نفر در کارخانه ساینا شیمی بهشت قم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۰۲

مدیرعامل شرکت صنعتی ساینا شیمی بهشت قم از اشتغال بیش از هزار و 500 نفر در این کارخانه خبرداد.

به گزارش ایلنا از قم، علی اکبر رضوانی ظهر امروز در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم از کارخانجات صنعتی شرکت ساینا شیمی اظهار داشت: این شرکت صنعتی برای تحقق شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»‌ تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی به عنوان هدایت‌گر جامعه اسلامی بر تحقق شعار سال تاکید دارند و به همین علت جامعه تولیدکنندگان و کارخانجات صنعتی به عنوان بخشی از مردم همدلی خود را با دولت تقویت می‌کنند و امیدواریم این رابطه دو طرفه صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی ساینا شیمی بهشت حضور استاندار قم در این شرکت را نشان از توجه دولت تدبیر و امید به بخش صنعت و افزایش همدلی میان مردم و دولت دانست و تصریح کرد: با توجه به آغاز عملیات احداث فاز سوم شرکت ساینا شیمی امیدواریم با انجام هماهنگی‌های بیشتر با دستگاه‌های اجرایی استان قم بتوانیم برای تقویت چرخه صنعت گام‌های مناسبی برداریم.

رضوانی از اشتغال بیش از هزار و 500 نفر در شرکت ساینا شیمی صنعت بهشت خبرداد و افزود: تولید روزانه این شرکت 13 هزار و 200 بشکه از فرآورده‌های نفتی است که با اجرای طرح توسعه و ایجاد فاز سوم دارای 18 مخزن و چندین راکتور حرارتی امیدواریم آمار تولید این شرکت را به 25 هزار بشکه در روز افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: شرکت ساینا شیمی بهشت در زمینه فروش مشکل خاصی ندارد ولی امیدواریم با حضور و کمک استاندار قم بتوانیم اجازه ثبت پالایشگاه را دریافت کنیم تا رونق بیشتری به بخش صنعت قم دهیم.

رضوانی با بیان اینکه پرداخت وام‌های کم‌بهره در توسعه بخش‌های صنعتی استان موثر است، اذعان داشت: بخش سراجه قم دارای منابع بسیاری است که اکنون به علت نبود واحدهای صنعتی در آن منطقه این منابع در حال هدر رفتن است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولان استانی با واگذاری بخش سراجه به بخش خصوصی برای بهره‌برداری مناسب‌تر بتوانند از هدر رفتن منابع این منطقه جلوگیری کنند.

مدیر عامل شرکت ساینا شیمی بهشت همکاری مسئولان استانی و ملی برای تامین مواد اولیه نفتی را خواستار شد و تصریح کرد: امیدواریم برای گسترش فعالیت‌های شرکت ما مسئولان بخش استاندارد شرکت نفت همکاری بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز