خبرگزاری کار ایران

با حضور علما و اقشار مختلف مردم؛

اولین سالگرد ارتحال آیت الله شب‌زنده‌دار در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۳۱

اولین سالگرد ارتحال آیت الله حسین شب‌زنده‌دار از فقهای حوزه علمیه قم، با حضور علما، مسئولین و اقشار مختلف مردم، در شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم اولین سالگرد درگذشت آیت الله حسین شب‌زنده‌دار، از مفسران قرآن و اساتید برجسته حوزه علمیه، چهارشنبه شب و با حضور نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری، برخی از مراجع تقلید، جمعی از اساتید حوزه علمیه قم و جامعه مدرسین، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و برخی دیگر از مسئولین استان قم و همچنین اقشار مختلف مردم، در مسجد اعظم قم برگزار شد.

از شخصیت های حاضر در این مجلس ترحیم، می‌توان به حضور حجج الاسلام و المسلمین مروی و ملکا به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید، نمایندگان دفاتر مراجع عظام وحید خراسانی، مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی، آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری و برخی دیگر از نمایندگان این مجلس، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، آیات ابراهیم امینی، محمدجواد فاضل لنکرانی، سیدمحمد غروی و برخی دیگر از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیات علوی بروجردی، کریمی جهرمی، صلواتی و برخی دیگر از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، سیدمحمد صادقی استاندار قم و برخی دیگر از مسئولین این استان، اشاره کرد.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مؤمنی از فضلای حوزه علمیه بود که در سخنانی با اشاره به ویژگی های شخصیتی مرحوم آیت الله شب‌زنده‌دار  گفت: حقیقت عبودیت در زندگی این عالم برجسته قابل مشاهد بود.

خاطرنشان می‌شود، آیت الله حسین شب‌زنده‌دار که از اساتید برجسته و مفسران بنام حوزه علمیه قم بود، بامداد 4 مردادماه سال گذشته، بر اثر کهولت سن و بیماری، درگذشت.

این مرحوم، پدر حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شب‌زنده‌دار  جهرمی عضو فقهای شورای نگهبان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز