خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد؛

ارائه 2هزار مشاوره به بیمه‌شدگان قم در سه ماه نخست سال

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۰۳۰

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از ارائه 2هزار مشاوره به بیمه شدگان قم در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با زمان مشابه سال قبل، رشد 15درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، سید مجتبی موسوی صبح روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره اداره کل تأمین اجتماعی استان قم، با اعلام ارائه 2 هزار مشاوره به بیمه شدگان قمی در سه ماهه نخست 94،  اظهار داشت: از این تعداد به یک هزار و 200 نفر بصورت حضوری مشاوره داده شده است.

وی افزود: تعداد 500 مورد نیزاز طریق تلفن مرکز مشاوره و تعداد  300 مورد نیز از طریق سامانه پاسخگویی ندای تامین (1420) مشاوره لازم را دریافت کرده اند.

مدیر کل تأمین ا جتماعی استان قم، گفت: اطلاع از بخشنامه ها و آیین نامه های مربوط به بیمه سربازی، بازنشستگی پیش از موعد، بیمه قالیبافان، بیمه کارگران ساختمانی و بیمه زنان سرپرست خانوار از جمله بیشترین مباحث مطرح شده در این مشاوره ها بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اهمیت آگاهی بیمه شدگان و مخاطبان سازمان از قوانین، مقررات و نحوه خدمت رسانی تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی بعنوان یک سازمان مخاطب محور حاصل مشارکت سه جانبه بیمه شدگان، کارفرمایان و دولت است و تمام تلاش خود را در این راستا به کار می گیرد.

وی با بیان اینکه در پورتال اینترنتی این اداره کل به آدرس WWW.QOM.TAMIN.IR آخرین بخشنامه ها،قوانین و اخبار ویژه بیمه شدگان اطلاع رسانی می شود، تصریح کرد: در این پورتال دسترسی بیمه شدگان به سوابق بیمه ای خود و دسترسی مستمری بگیران و بازنشستگان به فیش حقوقی شان به همراه بخش خدمات آنلاین و خدمات الکترونیکی طراحی و تعبیه شده است.

موسوی تاکید کرد: با آگاهی بیشتر مخاطبان سازمان از خدمات، تعهدات و نحوه عملکرد تامین اجتماعی، زمینه خدمت رسانی بهتر مهیا می شود و مخاطبان به هنگام دریافت خدمات و انجام تعهدات خود با مشکلات قانونی کمتری مواجه می شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی تامین اجتماعی قم، در سه ماهه نخست 94 مدیر کل در 10 جلسه ملاقات عمومی به مسایل و مشکلات 145 نفر از بیمه شدگان بطور مستقیم رسیدگی کرده و دستور پیگیری لازم را صادر کرد.

بیمه کارگران ساختمانی، مساعدتهای مالی، مشکلات بازنشستگی و مباحث بیمه ای از جمله موارد مطرح در این ملاقات ها بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز