خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی:

توافق هسته‌ای ایران با 1+5 ثمره‌ای بزرگ و ابهت ایران‌اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۱۷۲

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار استاندار قم تصریح کرد: توافق هسته ای ایران با گروه 1+5 ثمره بزرگی و ابهت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، آیت الله العظمی مکارم شیرازی که در مشهد مقدس به سر می برد، در دیدار سید مهدی صادقی استاندار قم، طی سخنانی به ویژگی های منحصر به فرد قم در زمینه های مختلف اشاره و این شهر را متعلق به جهان اسلام دانست.

وی وجود حرم حضرت معصومه (س)، حوزه های علمیه و مسجد مقدس جمکران را از امتیازات اصلی قم برشمرد و افزود: دولت باید با شناخت ظرفیت های خاص قم، نسبت به خدمت به این شهر نگاه ویژه داشته باشد.

این مرجع تقلید با تاکید بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، وجود بیش از 300 موسسه ی فرهنگی در قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: دولت می تواند از این ظرفیت عظیم برای تقویت مبانی فرهنگی کشور استفاده کند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی همچنین مذاکرات هسته ای و دستیابی به توافق با گروه 1+5 را دستاوردی بزرگ برای مسئولان کشور برشمرد و افزود: پیروزی در این مذاکرات ثمره بزرگی و ابهت ایران اسلامی بود.

*با همگرایی مسئولان می توان به توسعه دست یافت

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار، توفیق خدمت در قم را غنیمت شمرد و گفت: امیدوارم با بهره گیری از تجربیات مدیریتی خود بتوانم منشا خدمات در شهر مقدس قم باشم.

وی با اشاره به روابط بسیار خوب دولت با مراجع عظام تقلید، از حمایت های ایشان از خدمتگذاران مردم قدردانی کرد و گفت: فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را در همه زمینه ها راهگشاست.

استاندار قم همچنین مسائل فرهنگی، عمرانی و اقتصادی را از اولویت های کاری خود برشمرد و افزود: با همگرایی مسئولین و تعامل و همکاری آنها در همه زمینه ها می توانیم به توسعه و ترقی همه جانبه استان قم دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز