خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفار استان قم:

روستاییان قم، آب بهای مصرفی خود را به موقع پرداخت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۴۱۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، گفت: پرداخت به موقع آب بها توسط مشترکین موجب خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، علیجان صادق پور با تأکید بر این که مشترکین آب و فاضلاب روستایی استان قم، آب بهای مصرفی خود را به موقع پرداخت کنند، گفت: تأخیر و عدم پرداخت آب بها در مناطق روستایی، یکی از مشکلاتی است که موجب کندی در روند خدمات رسانی می شود.

وی افزود: پرداخت به موقع آب بها، موجب خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز در استفتایی امتناء از پرداخت آب بها را شرعا جایز ندانستند و بر وجوب پرداخت بهای آب مصرفی توسط مشترکین تأکید کردند.

صادق پور با اشاره به اینکه عدم پرداخت قبوض آب منجر به تضعیف بنیه مالی و نقدینگی شرکت آبفار به عنوان یک شرکت خودگردان می شود، ادامه داد: این شرکت با وصول به موقع مطالبات خود از مشترکین، قادر به خدمات رسانی مناسب با نیاز و انتظار شهروندان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به ضرورت آگاهی روستاییان از نحوه تولید و توزیع آب و همچنین دیونی که بر عهده آنان است، بر آن شدیم تا به یک سری کارهای فرهنگی با هماهنگی و همکاری ائمه جماعات در روستاها اقدام نماییم.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، در پایان گفت: به استناد ماده 39-4 آیین نامه عملیاتی، و شرایط عمومی تعرفه های آب و فاضلاب ابلاغی وزارت محترم نیرو، در صورت عدم پرداخت دیون، توسط هریک از مشترکین، این امور می تواند ضمن قطع موقت انشعاب مربوطه، نسبت به پیگیری قضایی در خصوص وصول مطالبات اقدام نماید؛ در این حالت هزینه های اضافی ناشی از این اقدام نیز بر عهده آن مشترک خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز