خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار؛

خبرنگاران قم، قبور شهدا را غبارروبی می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۴۴۹

مدیر خانه مطبوعات قم گفت: جمعی از اصحاب رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) در آئین غبارروبی قبور مطهر شهدا شرکت کرده و با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق می کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، رسول خادم صبح امروز در گفت وگویی، پاسداری از خون شهیدان را از وظایف خبرنگاران دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه قم با رعایت انصاف و صداقت در کار خود، از خون شهدا پاسبانی کرده و به رسالت خود عمل کنند.

وی از برگزاری آیین غبارروبی گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار خبر داد و افزود: این مراسم با همکاری بسیج رسانه و با حضور اعضای خانه مطبوعات و بسیج رسانه، عموم اصحاب رسانه استان، مسئولین سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ساعت 8 صبح فردا پنجشنبه برگزار می شود.

مدیر خانه مطبوعات قم به حضور شهدای استان بویژه شهید شاخص خبرنگاران در این گلزار شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: قبر مطهر شهید محمد مهدی شریفی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید در این گلزار قرار دارد که توسط اصحاب رسانه قم ادای احترام می شود.

خادم همچنین در بخش دیگر سخنان خود، برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار را مورد توجه قرار داد و گفت: این مراسم به همت استانداری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در روز شنبه 17 مردادماه ساعت 10 صبح در تالار معصومیه فرمانداری برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه مجری این مراسم خانه مطبوعات است، تصریح کرد: پس از روز خبرنگار، پالایش اعضای خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه جدید آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز