خبرگزاری کار ایران

مدیردرمان تامین اجتماعی قم:

سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه خدمت به بازنشستگان را وظیفه می‌داند

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم، تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمت به بازنشستگان را وظیفه می‌داند.

به گزارش ایلنا از قم، داوود علیمحمدی در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی که در سالن همایش‌های تامین اجتماعی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی حمایت و ارائه خدمات به بازنشستگان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی امروز در حال عبور از شرایط سختی‌ است، گفت: متوسط مراجعه بازنشستگان کشور به مراکز درمانی در سال بیشتر از دیگر افراد جامعه است، که همین موضوع نشان می‌دهد، با بالا رفتن سن مراجعه افراد به مراکز درمانی افزایش پیدا می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: کمبود امکانات بهداشتی استان قم مربوط به سال‌های اخیر نبوده، بلکه مربوط به قبل انقلاب است، البته در سال‌های اخیر اقدامات و خدمات خوبی در زمینه بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است.

علیمحمدی از پیشرفت 10 درصدی خدمات سرپایی به بیماران خبر داد و افزود: در درمان غیر مستقیم نیز پنج درصد و در درمان مستقیم 10 درصد پیشرفت داشته‌ایم.

وی یادآور شد: به دلیل روند تدریجی بلوغ مراکز درمانی نباید شیب تندی در درمان داشته باشیم، ولی با این وجود در سال‌های اخیر با شیب صعودی 50 درصدی در درمان حرکت کرده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم از نزدیک شدن سطح استان قم به سطح کشوری در زمینه درمانی خبر داد و گفت: بخش‌های فیزیوتراپی و تصویربرداری مراکز خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در حال ارتقا هستند.

وی یادآور شد: باید در نظر داشت ویترین سازمان تامین اجتماعی بیمارستان‌های آن است.

کد خبر : ۳۱۵۳۵۰