خبرگزاری کار ایران

استاندار قم مطرح کرد؛

برگزاری جلسات تخصصی در راستای افزایش آگاهی مدیران در قم

استاندار قم با تاکید بر بومی سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با در نظر گرفتن برش استانی می توانیم زمینه های رشد و توسعه ی استان و به تبع آن کشور را مهیا سازیم.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان قم که با حضور روسای دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، رویکرد جهادی، انعطاف پذیری، فرصت سازی و پیشرو بودن را از جمله مولفه های مهم این سیاست ها عنوان کرد.

استاندار قم با بیان اینکه همه ی کسانی که مسئولیت دارند بایستی در مجموعه تحت مدیریت خود تغییر ایجاد کنند،‌ افزود: در صورتیکه تفکر تغییر نکند اتفاق مطلوبی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه کارکردها و نوع نگاه ها باید در سیاست های اقتصاد مقاومتی بومی شوند خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن برش استانی می توانیم زمینه های رشد و توسعه استان و به تبع آن کشور را مهیا سازیم.

صادقی با تاکید بر برگزاری جلسات تخصصی در راستای افزایش آگاهی مدیران نسبت به مولفه های اقتصاد مقاومتی افزود: همگرایی فکری مدیران در این زمینه می تواند نقش بسزایی در رشد اقتصادی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایجاد بهره وری و پویایی در اقتصاد را امری ضروری تلقی و تصریح کرد: در صورت ایجاد فرهنگ عمومی شاهد دستیابی به رشد اقتصادی مد نظر در سندهای چشم انداز خواهیم بود.

کد خبر : ۳۱۶۲۵۵