خبرگزاری کار ایران

استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت نظارت مستمر و جدی بر فعالیت مراکز پیش‌دبستانی در قم

استاندار قم با اشاره به اهمیت مراکز پیش دبستانی در شکل گیری شخصیت کودکان، بر ضرورت نظارت مستمر و جدی بر فعالیت این مراکز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به وجود مراکز پیش دبستانی، مهد های کودک و موسسات قرآنی با ماهیت های متفاوت آموزشی در استان اظهار کرد: آموزش و پرورش، بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی باید همگرایی لازم بین این مراکز را بوجود بیاورند.

استاندار قم با تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت مراکز آموزشی غیرمجاز در قم افزود: فرمانداری باید به عنوان محور در هریک از این سه بخش، نسبت به شناسایی مراکز غیر مجاز و جلوگیری از ادامه فعالیت این مراکز اقدام نماید.

صادقی با اشاره به اهمیت مراکز پیش دبستانی در شکل گیری شخصیت کودکان بر ضرورت نظارت مستمر و جدی بر فعالیت این مراکز تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به فعالیت آموزش و پرورش استان در زمینه پروژه مهر و نیز اردوهای راهیان نور، از اختصاص بودجه عمرانی یک میلیارد تومانی برای شهرداری قم خبر داد و اضافه کرد: شهرداری با مجوز شورای شهر، بخشی از این اعتبارات را برای اعزام کاروان های راهیان نور در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد داد.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به اجرای طرح پروژه مهر در سال تحصیلی 95-94 اظهار کرد: تأمین معلم و نیز تجهیز مدارس، اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و نظارت بر مراکز پیش دبستانی از فعالیت های این اداره کل می باشد.

کد خبر : ۳۱۶۸۵۲