خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

قم با ۲۰میلیون زائر در سال نباید مشکل سرمایه‌گذاری داشته باشد

شهردار قم گفت: شهری که سالانه در آن ۲۰ میلیون نفر زائر تردد می‌کنند نباید مشکل سرمایه‌گذاری داشته باشد و این مشکلات را قطعا برطرف خواهیم کرد.

به گزارش  ایلنا از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به موضوع مدیریت شهری گفت: تعاملات در استان قم خوب است اما موضوع مدیریت واحد شهری امر بسیار مهمی است که نباید مورد غفلت واقع شود. 

وی اذعان داشت: قم یک استان تک شهراست و همه ارگان‌ها نیز باید نظارت دقیق به آن داشته باشند، اما این نظارت‌ها نباید بیش از عرف باشد و ما به دنبال اجرای قانون هستیم و با همه سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز ارتباط خواهیم داشت. 

شهردار قم افزود: مدیریت شهری امر بسیار مهمی است که نباید فراموش شود و ما بر این امر تاکید داریم و معتقدیم در کنار آن و با همکاری دیگر نهاد‌ها می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم. 

سقائیان‌نژاد همچنین به موضوع سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز باید به موضوعات زیربنایی توجه شود و بدانیم که قم دارای پتانسیل‌های بسیاری است که نباید از آن‌ها به سادگی گذشت. 

وی ادامه داد: در شهری که سالانه ۲۰ میلیون زائر در آن تردد دارد نباید مشکل سرمایه گذاری داشته باشیم که این موضوع در حال رفع شدن است. 

شهردار قم ادامه داد: البته می‌دانیم که سرمایه گذاران نیز از مجموعه شهرداری گلایه‌هایی دارند که در صدد رفع کردن آن‌ها هستیم و اقدامات خوبی نیز در این دوره انجام شده است.

کد خبر : ۳۲۰۹۱۴