خبرگزاری کار ایران

به مدت دو روز؛

نشست فصلی کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور در قم برگزار شد

نشست فصلی کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی، به مدت دو روز و به میزبانی شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نشست فصلی کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور، با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرسان و مشاورین این کانون، در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ آبانماه ۹۴، و به میزبانی کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان قم برگزار شد. 

سیدهادی ساداتی نائب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور در این باره به خبرنگار ایلنا در قم، گفت: این نشست در جهت بررسی مسائل روز کارگران ساختمانی برگزار شد. 

این فعال کارگری گفت: دراین نشست دو روزه، مواردی همچون اشتغال به کار بی‌رویه اتباع بیگانه در مشاغل ساختمانی، کاهش حوادث کار در حوزه مسائل ساختمانی، نحوه بازرسی و تعامل با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی و ...، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

ساداتی اضافه کرد: راهکارهای رایزنی با نمایندگان مجلس در خصوص تغییر قانون استفاده از اتباع در مشاغل نیز از دیگر موضوعاتی بود که در نشست دو روزه کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در قم، مورد بحث و بررسی واقع شد. 

وی گفت: در این نشست دو روزه، حدود ۳۰ نفر از هیئت مدیره، بازرسان و مشاورین کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور در شهر قم حاضر شده و موضوعات مربوطه را بررسی کردند. 

نائب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور گفت: از برنامه‌های جانبی که در خلال این نشست دو روزه مورد توجه قرار گرفت، زیارت حرم حضرت معصومه (س)، حضور در مسجد مقدس جمکران و بازدید از مجتمع توریستی-تفریحی زیتون در اتوبان تهران-قم بود که بخش عمده‌ای از کار ساختمانی این مجموعه با همکاری کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان قم انجام شده است. 

کد خبر : ۳۲۱۵۲۳