خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

جذب بخش‌خصوصی، شاخصی برای ارزیابی‌عملکرد مدیران‌قم است

استاندار قم استفاده از بستر فراهم شده در راستای واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی را ضروری دانست و افزود: توفیق در جذب بخش خصوصی یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران استان خواهد بود.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه بررسی شرایط واگذاری پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی که با حضور مدیران اجرایی در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی تغییر نگاه مدیران دولتی به خصوصی سازی را عامل تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعهٔ استان دانست. 

استاندار قم با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور نیازمند بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است افزود: در شرایط حاضر اگر قصد انجام این پروژه‌ها با استفاده از اعتبارات دولتی را داشته باشیم، بیش از یک دهه زمان نیاز داریم. 

وی طرح واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی را فرصتی مناسب برای شتاب بخشی به روند رشد و توسعهٔ استان دانست و افزود: این طرح بستر بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم می‌کند. 

صادقی با تاکید بر ضرورت احصاء ‌هر چه سریع‌تر اطلاعات کامل پروژه‌های نیمه تمام و عرضهٔ آن‌ها به بخش خصوصی افزود: عملکرد مدیران استان در زمینهٔ جذب بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های دولتی ارزیابی خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۲۰۹۸