خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ بر‌تر؛

صبای‌قم، با شکست ملوان به رده سوم صعود کرد

صبای‌قم با برد برابر میهمان خود ملوان بندر انزلی، پنجمین برد خانگی خود در این فصل را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، تیم فوتبال صبای قم، در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتبال ایران، عصر امروز و از ساعت ۱۵: ۱۵، در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم، میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود که نتیجه نهایی آن ۱ بر صفر به صود صبایی‌ها بود. 

تیم علی دایی در لیگ بر‌تر امسال، هیچ شکست خانگی نداشت و پیروزی امروز صبا برابر شاگردان حمید استیلی، پنجمین پیروزی خانگی قمی‌ها در لیگ بر‌تر امسال محسوب می‌شود؛ بردی که آن‌ها را در فاصله دو امتیازی صدر جدول برد. 

تیم فوتبال صبای قم در هفته آینده لیگ بر‌تر فوتبال ایران به مصاف استقلال تهران می‌رود و قطعا برد امروز آن‌ها مقابل ملوان انزلی، روحیه آن‌ها را مضاعف‌تر از قبل خواهد کرد. 

صبای قم که شاهد حضور ۲۰۰نفری هوادارنش در این بازی خانگی بود، بعد از اینکه در نیمه اول خوب کار نکردند در نیمه دوم بازی ار در دست گرفتند و از حریفشان با یک گل پیش افتادند. 

تک گل تیم فوتبال صبای قم را جلال الدین علی محمدی در دقیقه ۶۹بازی به ثمر رساند؛ توپی که محمد قاضی مهاجم صبای قم به مدافعان ملوان زد و علی محمدی روی فرصت طلبی این توپ را از داخل محوطه ۱۸قدم وارد دروازه پاشنکو کرد. 

بعد از به ثمر رسیدن گل صبا، پژمان نوری که در دقیقه ۵۷بازی یک اخطار از داور بازی دریافت کرده بود، در دقیقه ۷۷ نیز کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد؛ دو اخطار دیگر این بازی را قاسم دهنوی از صبای قم در دقیقه ۵۷ و مازیار زارع از ملوان انزلی در دقیقه ۸۱ از داور بازی گرفتند. 

قضاوت این بازی را غلامرضا جباری، به همراه کمک‌هایش آرمان اسعدی، یعقوب حجتی و سیدرضا مهدوی به عهده داشتند. 

علی دایی در ترکیب امروز صبای قم، حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، قاسم دهنوی، هاشم بیک‌زاده، جلال‌الدین علی‌محمدی، ابوالفضل ابراهیمی، کریم اسلامی و محمد قاضی را قرار داده بود که البته سامان آقا زمانی و محمد اوسانی به عنوان بازیکنان تعویضی، در دقایق تلف شده نیمه دوم وارد بازی شدند. 

حمید استیلی نیز در ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی، سرگی پاشنکو، حسین کنعانی‌زادگان، احمد آهی، حسین ماهینی، عزیز معبودی (۷۶- حسین مجلی‌شنانی)، پژمان نوری، مازیار زارع، سهیل رحمانی (۷۵- صادق محرمی)، محمد رضی‌پور (۸۳- علی عابدی)، سیاوش حق‌نظری و رضا درویشی را قرار داده بود.

کد خبر : ۳۲۹۳۶۲