خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد؛

خدمات الکترونیک موجب کاهش مراجعات به شعب تامین اجتماعی قم شد

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: ارائه خدمات الکترونیک موجب کاهش یک و نیم میلیونی مراجعات به شعب تامین اجتماعی قم در یکسال اخیر شده است.

به گزارش ایلنا از قم، سید مجتبی موسوی در دومین نشست مشترک ستاد ارتقای سلامت اداری تامین اجتماعی استان در سال ۹۴ با اشاره به این موضوع که سازمان تامین اجتماعی ۱۸ نوع خدمت مختلف بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان ارائه می‌کند اظهار داشت: ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های بیمه و درمان، نوعی برند منحصر بفرد است که فقط از عهده سازمان بزرگی مانند تامین اجتماعی برمی آید. 

وی افزود: مجموعه تامین اجتماعی استان در قالب ۱۷ ساختمان اداری، بیمه‌ای و درمانی به ۷۵۳ هزار بیمه شده خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌نماید. 

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر لزوم آسان سازی فرایند ارائه خدمت به بیمه شدگان خاطرنشان کرد: مردم نباید در پیچ و خم اداری سرگردان باشند و مدت زمان ارائه خدمت به بیمه شدگان باید به نفع مردم کاهش یابد. 

موسوی با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیک، هزینه زیادی را از دوش سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان برداشته است این امر را «باقیات صالحات» خواند. 

وی گفت: در حال حاضر روزانه هزاران بار مراجعه به پورتال اداره کل تامین اجتماعی قم و سامانه‌های الکترونیکی تعبیه شده در آن صورت می‌پذیرد که تمام این مراجعات در گذشته بصورت حضوری و با مشکلات خاص همراه بود. 

کد خبر : ۳۲۹۵۹۷