خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

پروژه‌های نیمه تمام اولویت نخست دولت در اجرای طرح‌های عمرانی هستند

استاندار قم با اشاره به عزم دولت برای اتمام طرح های نیمه تمام اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام اولویت نخست دولت در اجرای طرح های عمرانی هستند.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه پیگیری پروژه های نیمه تمام و در حال تکمیل استان قم، طی سخنانی نگاه اقتصاد محور در مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی استان را مورد تاکید قرار داد.

وی تعامل بین مدیران استان را در اجرایی شدن طرح ها امری حیاتی قلمداد نمود و افزود: برای توسعه استان عزم همگانی در رفع موانع ضروری است.

استاندار قم با اشاره به وجود ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه ها خاطرنشان کرد: برای جذب سرمایه بایستی از ظرفیت های استان در تخصیص صد درصدی بودجه ها و نیز افزایش سهم استان از منابع ملی برای پروژه های مهم و اولویت دار در قالب لوایح دولتی استفاده نمود.

صادقی با تأکید برعزم دولت بر تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام و در حال تکمیل، تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام اولویت نخست دولت در اجرای طرح های عمرانی هستند.

در ادامه جلسه نیز مدیران دستگاههای استان به ارائه پروژه های نیمه تمام و در حال تکمیل در حوزه دستگاه متبوع خود پرداختند. 

قطار شهری، طرح های آبخیزداری استان، اتصال منطقه ویژه سلفچگان به خطوط راه آهن کشوری،پروژه های گاز رسانی استان،دانشکده پرستاری و مرکز بهداشت شهرستان، تالار مرکزی شهر و کشتارگاه صنعتی استان از جمله طرح های نیمه تمام بررسی شده در این جلسه بودند.

کد خبر : ۳۲۹۸۰۴