خبرگزاری کار ایران

استاندار قم درجمع خبرنگاران:

هیات اجرایی قم از سوی معتمدان محلی انتخاب شد

استاندار قم گفت: اگر بخواهیم طبق قانون عمل کنیم معتمدان سی نفره قم٬ هیات اجرایی را انتخاب می‌کنند که این کار به درستی و با دقت لازم انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم٬ استاندار قم ظهر امروز در حاشیه بازدید از محل ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در فرمانداری قم، در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قانون برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری شاهد برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات در فرمانداری قم دیده شده و طی بازیدی که از محل ثبت‌نام انتخابات در فرمانداری قم داشتم٬ به نظر می‌رسد هیچ مشکلی دراین خصوص وجود ندارد.

استاندارقم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مرکزیت حوزه‌های علمیه کشور در شهر قم قرا دارد، با هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور صورت گرفت٬ ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری سایر استان‌ها از طریق فرمانداری قم امکان‌پذیر شد.

وی در خصوص انتخاب ترکیب هیات اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه استان قم گفت: هیات‌ اجرایی انتخابات با توجه به پیش‌بینی‌های خوبی که انجام گرفت٬ انتخاب شدند و البته درخواست دیگری مطرح شد مبنی براینکه این هیات اجرایی به عنوان هیات اجرایی مجلس شورای اسلامی نیز فعالیت داشته باشد که این کار نیز انجام شد.

صادقی در پاسخ به این سوال که نظر شما راجع به انتقادهای صورت گرفته توسط اصلاح‌طلبان قم در خصوص ترکیب هیات اجرایی انتخابات شده در این استان گفت: اگر بخواهیم طبق قانون عمل کنیم معتمدان شهر که شامل سی نفر هستند٬ هیات اجرایی را انتخاب می‌کنند که این کار به درستی و با دقت لازم انجام شد و ترکیب سی نفره معتمدان انتخابات امسال به اذعان بسیاری از افراد یکی از بهترین ترکیب‌های معتمدان شهر بود.

استاندار قم در پاسخ به این سوال که نظر شما راجع به افرادی که برخلاف نظر شما ترکیب هیات اجرایی را ترکیب خوبی نمی‌دانند٬ گفت: آنچه مهم است اینکه در چارچوب قانون و با اشراف نسبت به همه مسائل به وظایف خود عمل می‌کنند.

کد خبر : ۳۳۱۲۱۰