خبرگزاری کار ایران

مسئول پشتیبانی ستاد انتخابات قم:

۱۲۴۰ صندوق شیشه‌ای برای انتخابات در استان قم پیش‌بینی شده است

مسئول پشتیبانی ستاد انتخابات استان قم، از فعالیت ۶۲۰ حوزه انتخابیه در قم برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۱۲۴۰ صندوق شیشه‌ای و شفاف انتخابات برای استان قم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم، اسماعیل رستمی معاون استاندار قم و مسئول پشتیبانی ستاد انتخابات استان قم که ظهر امروز در محل فرمانداری قم حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمامی ستاد‌ها و کمیته‌های مربوط به انتخابات در استان قم از جمله کمیته‌های مالی و پشتیبانی تشکیل شده است. 

وی افزود: با توجه به تمهیدات ستاد مرکزی انتخابات کشور، تمام اضلاع انتخاباتی به صورت مناقصه خریداری شده و به استان‌های مختلف ارسال می‌شود. 

مسئول پشتیبانی ستاد انتخابات استان قم، گفت: جلساتی با ادارات مربوطه در خصوص برگزاری انتخابات برگزار شده تا نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات را تأمین و همچنین در صورت نیاز اقلام مورد نیاز را تهیه کنند؛ در هر صورت ستاد انتخابات استان قم، آمادگی برگزاری یک انتخابات پرشور را دارد. 

وی در خصوص برگزاری انتخابات در استان قم به صورت مکانیزه و الکترونیکی نیز گفت: امکانات اولیه این مهم پیش بینی شده و ان‌شاءالله در صورت موافقت شورای نگهبان، انتخابات در کل کشور به صورت مکانیزه برگزار می‌شود. 

رستمی افزود: حتی اگر شرایط برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در تمام کشور فراهم نباشد، در چند استان کشور از جمله استان قم، این امکان فراهم خواهد شد و آرا به صورت مکانیزه شمارش می‌شود. 

وی از فعالیت ۶۲۰ حوزه انتخابیه در قم برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۱۲۴۰ صندوق شیشه‌ای و شفاف انتخابات برای استان قم پیش بینی شده است.

کد خبر : ۳۳۱۹۰۱