خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

مشارکت ۱۲هزار نفر در برگزاری انتخابات در قم/ با متخلفان انتخاباتی برخورد می‌کنیم

استاندار قم، از مشارکت ۱۲هزار نفر در برگزاری انتخابات اسفندماه در استان قم خبر داد و تأکید کرد: بامتخلفان انتخاباتی برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم، سیدمهدی صادقی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات قم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم از جمله آموزش نیروهای درگیر در برگزاری انتخابات و همچنین تهیه تجهیزات، برای ثبت نام از متقاضیان کانیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات قم اندیشیده شده و مشکلی از این بابت نداریم. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات قابل توجه در خصوص فعالیت ستاد انتخابات استان قم، اجازه وزارت کشور به فرمانداری قم برای ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان سایر استان‌های کشور بود که مورد استقبال هم قرار گرفت و از این رو ما در قم، آمادگی پذیرش مسئولیت‌های مختلف ملی را داریم. 

استاندار قم در پاسخ به سؤالی در خصوص تمهیدات مدیریت استان قم برای مقابله با بداخلاقی‌های سیاسی و تخریب چهره‌ها و افراد به بهانه فعالیت سیاسی، گفت: مردم ما فهیم هستند و مشارکت خوبی در انتخابات خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه ما اصل را بر این می‌گذاریم که همه کار‌ها به خوبی و به دور از بداخلاقی‌های سیاسی انجام شود، گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و احتمال چنین اتفاقی ضعیف است اما اگر شاهد بداخلاقی‌های انتخاباتی باشیم که بخواهد روند قانونی انتخابات را مختل کند، طبیعی است دولت با تمام ابزار قانونی وارد خواهد شد و ملاحظه‌ای با هیچ کس ندارد. 

صادقی با بیان اینکه ۱۲هزار نفر دست اندر برگزاری انتخابات در استان قم هستند، به آمار صندوق‌های اخذ رأی در حوزه انتخابیه استان قم، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا حد امکان تعداد صندوق‌های سیار را کم کنیم. 

استاندار قم در پایان با اشاره به ازدحام کاندیدا‌ها برای ثبت نام در انتخابات، گفت: در ستاد انتخابات قم، ۲۵کان‌تر برای ثبت نام از کاندیدا‌ها پیش بینی شده و خوشبختانه تا کنون گله و شکایتی در این خصوص نداشته‌ایم.

کد خبر : ۳۳۲۶۴۱