خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صبای قم در گفت‌وگو با ایلنا:

خیلی علاقه‌مندم که دایی فصل بعد هم در صبا بماند/باید سهمیه را کسب کنیم

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: علی دایی در زمینه تیم داری آدم بسیار قوی است و رابطه خیلی خوبی با بازیکنان دارد.

محمدرضا کشوری فرد، مدیرعامل باشگاه صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم در نیم فصل گذشته لیگ برتر گفت: در جریان هستید که تیم ما خیلی دیر بسته شد و به خاطر همین مساله در اوایل کار مشکلاتی داشتیم که به مرور زمان با مدیریت خوب آقای دایی این مشکلات مرتفع شد و توانستیم به یک ثبات خوبی برسیم.

وی ادامه داد: موقعی که تیم به آن صورت بسته شد، خود ما فکر نمی‌کردیم که تیم به روند خوب فعلی برسد، اما علی دایی با تجربه کاری که داشت مشکلات را پشت سر گذاشت و خدا را شکر تیم نتایج خوبی کسب کرد که واقعاً ما از این موضوع رضایت داریم.

مدیرعامل صبا همچنین در مورد تجربه همکاری با علی دایی در طول این فصل گفت: آقای دایی از نظر تیم‌داری بسیار قوی هستند و زمانی که پای کار و تمرین وسط می‌آید با هیچکس شوخی ندارد. اما از طرف دیگر با تمام بچه های تیم رفیق است و رابطه خوبی با بازیکنان دارد. ضمن این که کادر فنی بسیار خوب و محجوبی هم دارد که با هماهنگی خوبی که دارند تا کنون موفق شده اند نتایج خوبی را هم برای تیم کسب کنند.

وی راجع به احتمال تمدید قرارداد علی دایی بیان داشت: من بسیار علاقه‌مندم که علی دایی برای فصل بعد هم در صبا بماند. اما نظر خود ایشان هم در این مورد بسیار مهم است و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

کشوری فرد در مورد نقل و انتقالات باشگاه صبا و احتمال جذب بازیکنان جدید نیز اظهار داشت: پیام صادقیان و اکبر صادقی را به درخواست آقای دایی جذب کردیم، هاشم بیک زاده و قاسم دهنوی هم خروجی های ما در نیم فصل بودند که به غیر از این دو دیگر بازیکنی از ما جدا نخواهد شد. برای جذب بازیکن جدید هم منتظر درخواست آقای دایی هستیم، ایشان هنوز فرد جدیدی را به ما معرفی نکرده است، اما اگر کسی را مدنظر داشته باشد بلافاصله اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد شرایط مالی باشگاه صبا گفت:‌ خدا را شکر تا الان هیچ مشکلی از این بابت نداشتیم و تمام مطالبات بازیکنان و کادرفنی را به موقع پرداخت کرده‌ایم.

کد خبر : ۳۳۷۴۹۵