خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر به قم صورت گرفت؛

دیدار معاون اول رییس جمهور با آیت الله وحید خراسانی

معاون اول رییس جمهور در دیدار با حضرت آیت اله وحید خراسانی از مراجع تقلید، گفت: بعد از برجام، فضا برای گسترش مناسبات بین المللی بیش از پیش فراهم شده و در داخل کشور نیز شرایط برای کار و تلاش بیشتر مهیا شده است.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری امروز (سه شنبه) و در جریان سفر یک روزه به استان قم، با ابلاغ سلام روحانی رییس جمهور به حضرت آیت اله وحید خراسانی، اظهار داشت: مردم پس از اجرای برجام انتظار دارند که برنامه‌های دولت در اجرای طرح‌ها و خدمت رسانی سرعت بیشتری پیدا کند و دولت نیز اقدامات ارزشمندی در دست انجام دارد تا بتواند از دغدغه‌های مردم بکاهد.

وی با تشکرو قدردانی از حمایت‌های ارزشمند ایشان از دولت، برنامه‌های دولت برای مهار آب‌های مرزی و استفاده از این آب‌ها در بخش کشاورزی، صنعت و نیز تامین آب شرب مردم را تشریح کرد و گفت: امروز چند طرح صنعتی در شهرک صنعتی محمود آباد قم و تصفیه خانهٔ شماره ۳ فاضلاب قم افتتاح شد و همچنین کلنگ احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی این شهر که تبدیل به یک مرکز درمانی خوب برای مردم خواهد شد، زده شد که نوید بخش آینده‌ای روشن برای شهر قم است.

حضرت آیت اله وحید خراسانی نیز با تاکید بر قدر دانستن فرصت خدمت به مردم و ذکر آیاتی از قرآن مجید، خواستار توجه بیش از پیش دولت به موضوع دین و معاش مردم شد.

ایشان با آرزوی توفیق برای دولت، این مملکت را مملکت امام زمان (عج) دانست و همهٔ دولتمردان را به توجه به خداوند و حضرت ولی عصر (عج) در همهٔ امور توصیه کرد.

این مرجع تقلید گفت: دولت برای اشتغال مردم و به ویژه جوانان برنامه ریزی کند و اگر در مسیر خدمت به مردم حرکت شود انشاءا... امام زمان (عج) را نیز کمک خواهد کرد.

حضرت آیت اله وحید خراسانی با بیان اینکه وزیر امور خارجه در ماجرای برجام همت زیادی انجام داد، بر قدردانی از این کسانی که زحمت می‌کشند و کار می‌کنند تاکید کرد و گفت: همهٔ مسئولان باید از سه ویژگی دانایی، امانتداری و درد خدمت برخوردار باشند.

کد خبر : ۳۴۵۷۷۹