خبرگزاری کار ایران

حسینی کاشانی کاندیدای مجلس قم:

قم در زمینه‌های مختلفی کمبود دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۵۰۸

یک کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم، معتقد است که قم در زمینه‌های مختلفی کمبود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمصطفی حسینی کاشانی، شب گذشته که برای عیادت از جانباز دوران دفاع مقدس سید محمود صبوری به منزل وی رفته بود، در جمع اقشار مختلف مردم منطقه بلوار شاهد قم، اظهار داشت: گمشده امروز جامعه ما اخلاق است. 

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: بخشش بهتر از این است که کسی را عقوبت کنیم و بعد پشیمان شویم. 

این کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه استان قم، با بیان اینکه «شرع، قانون و اخلاق» شعار انتخاباتی بنده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تحصیلات حوزوی و دانشگاهی، به مباحث شرعی و حقوق آَشنایی داشته و از طرفی معتقد به رعایت اخلاق در سیاست هستم، چرا که بنده از بگم بگم‌ها دوری می‌کنم و هیچ‌گاه اهل توهین و تخریب کسی نبوده‌ام. 

حسینی کاشانی با بیان اینکه فضائل اخلاقی در جامعه امروز ما کمرنگ شده است، گفت: اینکه فقط شعار دهیم و اجازه ندهیم کسی حرف بزند، عین بی‌اخلاقی است؛ مشابه چنین اقداماتی را در زمان پیامبر (ص) انجام می‌دادند. 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه باید به افراد اخلاق مدار رأی داد، گفت: با رأی مردم به افراد اخلاق مدار، به مسئولان جامعه می‌فهمانیم که مردم ما اخلاق می‌خواهند. 

این برادر شهید در ادامه سخنانش به کمبودهای فعلی استان قم اشاره کرد و گفت: متأسفانه قم در زمینه‌های مختلفی کمبود دارد و مثلا به جای اینکه شاهد آمدن بودجه‌های لازم برای ساخت بیمارستان‌ها و مراکز خدماتی باشیم، شاهد برافراشته شدن برج‌های زهرمار در رودخانه قم شده‌ایم. 

حسینی کاشانی با بیان اینکه نباید کاندیدا‌ها شعارهای بی‌خود بدهند، گفت: کار نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت است و هر کاندیدایی وعده‌ای خارج از این دو وظیفه بدهد، شعارهای بی‌ربط داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز