خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

آیت الله صافی گلپایگانی رای خود را به صندوق انداخت

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۶۰۸

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق سیار شماره 505 انداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، وی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: از خداوند متعال مسئلت دارم که این مملکت و مردم شریف آن را در پناه عنایات خاصه حضرت ولی عصر امام زمان(عج) از جمیع خطرات و نقشه های شوم دشمنان، مصون و محفوظ بدارد.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: به همه توفیق عنایت فرماید که رضای خاطر شریف آن حضرت را در کارها و برنامه ها به دست آوریم.

وی تاکید کرد: مقصد اصلی ما همین است که آن وجود مقدس از ما راضی و خشنود باشند.

وی گفت: خداوند متعال برعزت این مردم خوب و مملکت ما، با عمل کردن به احکام و دستورات شرع مقدس اسلام بیفزاید.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 612 شعبه اخذ رای شامل 79 شعبه سیار و 533 شعبه ثابت استان قم در حال برگزاری است.

768 هزار و 730 تن از مردم قم واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که باید از میان 63 نامزد مجلس شورای اسلامی، سه نامزد و از میان سه نامزد مجلس خبرگان رهبری نیز یک نامزد را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز