خبرگزاری کار ایران

حسن طلایی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حماسه ملت ایران قابل تقدیر است/ خوشحالم که در ایجاد شور انتخاباتی نقش داشتم

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم، گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات اخیر، به منزله حماسه‌ای بزرگ بود که باید از آن تقدیر کرد.

 «حسن طلایی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به انتخابات ۷ اسفندماه، اظهار داشت: اگرچه نتوانستم رأی لازم برای ورود به مجلس شورای اسلامی را کسب کنم، اما خوشحالم که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی، در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداء و همچنین تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، حضوری با شکوه پای صندوق‌های رأی داشته و حماسه‌ای به یادماندنی را رقم زدند. 

وی افزود: مردم ایران با حضور خوب خود در انتخابات، ضمن نشان دادن وجود مردمسالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان کشور و اسلام را نا‌امید کرده و از این رو از فرد فرد مردم عزیز کشورمان تشکر و قدردانی کنم. 

این فعال سیاسی-اجتماعی، به انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان قم نیز اشاره کرد و گفت: از همه مردم عزیز که در تحقق حماسه سیاسی انتخابات اخیر نقش آفرینی کرده، از علما و مراجع تقلید، همچنین از همه اقوام، دوستان، گروه‌ها و اقشاری که در برپایی ستادهای انتخاباتی اینجانب همت کردند، کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدوارم با تمکین از قانون، نا‌امیدی دشمنان را موجب شوند و البته فراموش نکنند که انتخابات اخیر، پیروزی بزرگی برای کشور عزیز اسلامیمان بود. 

وی گفت: اگرچه اینجانب نتوانستم رأی لازم مردم قم برای ورود به مجلس شورای اسلامی را کسب کنم، اما خوشحالم که در ایجاد شور سیاسی در انتخابات، نقش آفرین بودم؛ البته در این راه، تهمت‌های زیادی از جمله چگونگی صرف مخارج و هزینه‌های ستادهای انتخاباتی‌ام، به اینجانب زده شد، که اگر چه بازی با آبرویم، برایم بسیار سخت است، اما‌ در راه کشور عزیزمان کار خاصی نیست؛ ما آماده‌ایم جان خود را برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کنیم؛ این تازه اول راه است. 

حسن طلایی در پایان با بیان اینکه به همه نمایندگان منتخب ملت سربلند ایران و به ویژه نمایندگان منتخب مردم استان قم تبریک عرض می‌کنم، گفت: امیدوارم نمایندگان منتخب، قدر امانت اعتماد مردم به خودشان را دانسته و لحظه‌ای از این امانتی که به آن‌ها سپرده شده غافل نشده و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد خبر : ۳۵۱۶۰۶