خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد؛

توزیع نهال رایگان در بین شهروندان همزمان با هفته درختکاری

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از توزیع نهال رایگان در بین شهروندان همزمان با هفته درختکاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، پیام جوادیان با بیان اینکه همزمان با هفته درختکاری ایستگاه هایی در مناطق هشتگانه شهر قم برای توزیع نهال رایگان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در هر یک از مناطق شهر دو ایستگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح آماده تحویل نهال رایگان به مردم هستند.

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه های ایام هفته درختکاری بیش از ۵۰ هزار اصله نهال خریداری شده است، افزود: آمادگی داریم با توجه به درخواست و ظرفیت شهر این میزان را به ۸۰ هزار اصله نهال برسانیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه پس از ایام هفته درختکاری نیز برنامه های شهرداری در این زمینه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ هزار اصله درخت نیز تا پایان سال در اختیار سازمان قرار می گیرد تا بتوان برنامه های توسعه ای شهرداری در بخش فضای سبز را با قدرت و توان بیشتری ادامه داد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های توسعه ای شهرداری در بخش فضای سبز مستمرا در سطح شهر انجام خواهد شد، گفت: شهر قم نیازمند توسعه عرصه‌های سبز است که اولویت شهرداری در این بخش درختکاری خواهد بود.

جوادیان با بیان اینکه در آستانه سال جدید گلکاری در معابر و بوستان‌های سطح شهر نیز انجام خواهد شد گفت: برنامه های گلکاری سازمان در حال حاضر توسط نیروهای زیرمجموعه شهرداری در سطح شهر در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه نهال هایی که در ایام هفته درختکاری در بین مردم توزیع می شود با توجه به خواست و شرایط اقلیمی قم انتخاب شده است، افزود: نهال های انار، زیتون، انجیر، انگور و توت که مردم پسندتر هستند برای توزیع در این ایام در بین همشهریان انتخاب شده است. 

کد خبر : ۳۵۲۱۰۱