خبرگزاری کار ایران

استاندار قم مطرح کرد؛

به بازسازی محیط پیرامونی محله چهل‌اختران و بیت‌النور شهر قم توجه شود

استاندار قم در جلسه نوسازی و بهسازی بافت فرسوده ی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) با تاکید بر اهمیت بهسازی بقاع متبرکه استان، خواستار توجه مسئولان مدیریت شهری به توسعه و بازسازی محیط پیرامونی امامزاده چهل اختران و بیت النور شد.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی خواستار تلاش بیش از پیش مسئولان برای احیای بافت فرسوده قم شد.

استاندار قم با اشاره به جایگاه مذهبی شهر مقدس قم افزود: بافت فرسوده قم در شان این شهر نیست و برای آن باید به صورت زیرساختی چاره اندیشی شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه پروژه های کلنگ زنی شده باید در اولویت نخست مسئولان باشند خاطرنشان کرد: بازسازی محیط پیرامونی بیت النور و امامزادگان چهل اختران ، ضمن توسعه جنبه های زیارتی، می تواند بافت فرسوده در این بخش ها را به کانون فرهنگی در قم تبدیل کند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند ماه ، از حضور پرشور مردم قم در پای صندوق های رای قدردانی نمود.

استاندار قم با بیان اینکه انتخابات با آرامش و امنیت در قم برگزار شد خاطرنشان کرد: این امنیت مرهون زحمات و تلاشهای مسئولان برگزارکننده و هماهنگی بسیار خوب نیروی انتظامی بود.

کد خبر : ۳۵۲۳۷۲