خبرگزاری کار ایران

میرهادی خبر داد؛

تور قم‌گردی در نوروز ۹۵ اجرا می‌شود

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: امسال نیز تور قم‌گردی شهرداری قم با مشارکت سازمان‌های تابعه به منظور معرفی اماکن مذهبی، تاریخی‌و فرهنگی قم در دو شیفت مختلف اجرا می‌شود که امیدواریم از آن به شیوه مطلوبی استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم ، با بیان اینکه شهرداری قم با ۹ کمیته مختلف فعالیت خود را در ایام نوروز انجام می‌دهد، اظهار کرد: برای اطلاع‌رسانی در ورودی‌های شهر و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه اقدامات ویژه‌ای انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسافر محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم قرار گرفته است، اضافه کرد: نزدیک به ۲۰ بوستان برای ایام نوروز در نظرگرفته شده که در میان آنها بوستان‌های امام رضا، فدک و غدیر کمپینگ اصلی خواهند بود که خدمات ویژه مورد نیاز برای مسافران نوروزی در این بوستان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه محیط‌سازی بلوار پیامبر اعظم(ص) نیازمند نگاه ویژه است، یادآور شد: افرادی که درخواست نصب بنر در سطح شهر دارند باید محتویات بنر خود را به دبیرخانه کمیته اطلاع‌رسانی ارائه دهند تا بتوانیم مجوزهای لازم را دریافت کنیم.

کد خبر : ۳۵۲۳۷۳