خبرگزاری کار ایران

در جریان دیدار ذوالنور و امیرآبادی مطرح شد؛

تذکرهای آیت الله صافی گلپایگانی به منتخبان مردم قم در مجلس

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، در جریان دیدار دو منتخب مردم قم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، تذکرهایی داد.

به گزارش ایلنا از قم به نقل از دفتر آیت الله صافی گلپایگانی، امروز چهارشنبه ۱۹ اسفندماه ۹۴، حجّت‌الاسلام آقای ذوالنوری و آقای امیر آبادی دو نفر از منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیت مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی با معظم له دیدار کردند. 

در ابتدای این دیدار، ذوالنوری گزارشی از برنامه‌های آینده درباره شهر قم ارائه داد. 

آیت الله صافی گلپایگانی نیز با اشاره به موقعیت مهمّ شهر مقدس قم و سابقه درخشان آن در طول تاریخ، اظهار داشت: قم یکی از مراکز مهم مذهبی و علمی می‌باشد که دارای سوابق بسیار روشن، حساس و درخشان است.

این مرجع تقلید اضافه کرد: شهر قم با شهرهای دیگر کاملاً تفاوت دارد که امتیازات علمی و مذهبی، عشق وعلاقه مردم آن به اهل بیت (علیهم السلام) در طول تاریخ، این شهر را ممتاز نموده است. 

آیت الله صافی گلپایگانی، نمایندگان قم را نماینده ارزش‌ها معرّفی کرد و افزود: خدمت به این شهر و مردم آن ارزش بسیار زیادی دارد، و مسئولیت‌پذیری در این شهر بسیار سنگین است؛ اکنون که شما از قم به مجلس راه یافته‌اید، بدانید که نماینده قم، باید نماینده ارزش‌ها و اصول اسلام و مدافع واقعی دین و احکام باشد. 

وی اضافه کرد: نمایندگان شهر‌ها هم باید شما را به عنوان یک نماینده ارزشی و پشتیبان شریعت و حامی مردم مستضعف و محروم بدانند، که با رفتار و اخلاق خوب شما این مهم در آنجا محقّق خواهد گردید. 

این مرجع تقلید در قسمت دیگری از توصیه‌های خود به منتخبان مردم قم گفت: حقیر از مطالبی که شما تذکّر دادید خوشحال شدم و دعا می‌کنم که در انجام آن موفّق باشید؛ البته لازم است که سه نماینده محترم قم با هم همکاری کامل داشته و فقط اعتلای کشور و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند؛ اگر خدای ناکرده اختلافی باشد ضرر آن به مردم و مملکت می‌رسد؛ لذا با توافق و با هماهنگی در برنامه‌های دینی و فعالیت‌های اجتماعی وظیفه سنگین خود را ایفا کنید. 

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان با مسألت توفیق برای نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: این فرصتی که برای شما فراهم شده است بسیار مغتنم و با ارزش است و از آن باید کمال استفاده را برای ترقّی و رشد کشور و خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنان نمود؛ انشاءالله تعالی در جلب رضایت حضرت ولیّ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همیشه موفق باشید.

کد خبر : ۳۵۴۴۳۱