خبرگزاری کار ایران

«علی طالبی» در جمع فعالان کارگری قم:

رشد و توسعه کانون کارگران ساختمانی بیش از حد انتظار بود

دبیر اجرایی سابق خانه کارگر استان قم، گفت: رشد و توسعه کانون کارگران ساختمانی بیش از حد انتظار بود و از این جهت باید قدر این شرایط را دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «علی طالبی» شب گذشته (پنج شنبه ۲۰ اسفندماه ۹۴) در مراسم تجلیل از فعالان تشکل‌های کارگری استان قم در سال ۹۴، که در محل سالن اجتماعات کانون کارگران ساختمانی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های مجموعه‌های کارگری قم، اعم از خانه کارگر و کانون کارگران ساختمانی ارزشمند و قابل تقدیر است. 

وی افزود: خوشبختانه مجموعه کارگری قم با میل و رغبت و با سلامت و پاکی مشغول فعالیت هستند و این مهم دستاورد ارزشمندی برای هر استان محسوب می‌شود. 

این فعال کارگری اظهار کرد: در سال ۱۳۷۲ که استارت شروع به کار انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در استان قم زده شد، انتظار رشد و گسترش آن را داشتیم اما واقعا امروز باید گفت که رشد و توسعه کانون کارگران ساختمانی چه در سطح استان قم و چه در سطح کشور، بیش از حد انتظار بوده است. 

طالبی گفت: مجموعه کارگری استان قم به واسطه فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیر خود، خوشبختانه امروز در عرصه کارگری کشور نیز تأثیر گذار است و از این رو باید قدر این شرایط را بدانیم و با همدلی در صدد حفظ آن باشیم. 

دبیر اجرایی سابق خانه کارگر قم خطاب به مسئولان تشکل‌های کارگری قم گفت: همواره باید در مقابل هر عاملی که باعث از بین رفتن وحدت و اتحاد شما می‌شود بایستید و با گذشت و همدلی، راه خوبی که تا امروز طی کرده‌اید را ادامه دهید.

کد خبر : ۳۵۴۷۰۸