خبرگزاری کار ایران

شیری در جمع فعالان کارگری مطرح کرد؛

ضرورت همدلی جامعه کارگری برای تحقق مطالبات صنفی

عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم، گفت: تا همدلی نباشد کاری از پیش نخواهد رفت، لذا امیدوارم در سال جدید به منظور تحقق مطالبات صنفی شاهد همدلی بیشتر تشکل‌های کارگری قم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «عباس شیری» شب گذشته (پنج شنبه ۲۰ اسفندماه ۹۴) در مراسم تجلیل از فعالان تشکل‌های کارگری استان قم در سال ۹۴، که در محل سالن اجتماعات کانون کارگران ساختمانی برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط کانون کارگری استان قم، اظهار داشت: در سال ۹۴، حدود ۵ همایش ملی در استان قم برگزار شد که در این همایش‌ها یا جناب آقای دکتر ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و یا جناب آقای دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. 

وی افزود: همچنین در سالی که گذشت، ۸۵ جلسه رسمی کارگری در سطح استان قم داشتیم تا مطالبات کارگران در آن‌ها دنبال شود؛ همچنین ۲۷ جلسه نیز در سطح کشور با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری قم برگزار شد. 

این فعال کارگری خاطرنشان کرد: در سال جاری همچنین، ۲۲ برنامه زنده تلویزیون ۱۴ برنامه رادیویی و ارتباط با بسیاری از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها را انجام دادیم تا بتوانیم مشکلات جامعه کارگری و مطالبات آن‌ها را مطرح کرده باشیم؛ البته نکته قابل توجه در ارتباط با تلویزیون و رادیو این بود که این کار بدون هیچ هزینه‌ای و با همراهی صدا و سیما صورت گرفت که جای تشکر دارد. 

شیری به برگزاری ۷ همایش استانی در قم نیز اشاره کرد و گفت: همایش‌های استانی نیز در راستای بررسی مشکلات کارگری و ارائه راهکارهایی در این زمینه بود و البته برخی از همایش‌ها نیز در ایام انتخابات و با هدف تحقق مشارکت حداکثری صورت گرفت. 

وی در پایان با تقدیر از فعالان کارگری استان قم، گفت: تلاش‌های مسئولان تشکل‌های کارگری قم در انجمن‌های مختلف، جای تقدیر و تشکر دارد و فقط نباید فراموش کنیم که تا همدلی نباشد کاری از پیش نخواهد رفت، لذا امیدوارم در سال جدید شاهد همدلی بیشتر تشکل‌های کارگری قم باشیم. 

کد خبر : ۳۵۴۷۱۰