خبرگزاری کار ایران

شوکت به ایلنا خبر داد:

ربیعی و محجوب با مراجع تقلید قم دیدار می‌کنند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم از سفر همزمان وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی به قم و دیدار آن ها با مراجع تقلید و علما خبر داد.

اکبر شوکت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، اظهار داشت:‌ به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر، پنج‌شنبه هفته جاری (۹۵/۲/۹)، آقایان علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی به همراه علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی به شهر قم سفر خواهند کرد تا ضمن حضور در برنامه‌هایی به مناسبت هفته کارگر، دیدارهایی با برخی از مراجع تقلید و علما داشته باشند.

این فعال کارگری افزود: آقایان ربیعی و محجوب در سفر یک روزه‌ به قم، صبح‌پنج شنبه ابتدا به شهرک صنعتی شکوهیه قم خواهند رفت تا ضمن حضور در برخی کارخانه‌های این شهرک صنعتی و گفت‌وگو با کارگران آن، در همایشی با عنوان «زنان، کار و توسعه اجتماعی» و تجلیل از زنان کارگر و فرهیختگان استان قم که در یکی از کارخانه‌های صنعتی این شهرک برگزار می‌شود، شرکت کنند.

شوکت گفت: وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، در ساعت ۱۰صبح با حضور در منزل آیت‌الله صافی گلپایگانی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد و بلافاصله در جلسه شورای اداری استان قم حضور خواهند یافت.

او افزود: آخرین برنامه قبل از ظهر آقایان ربیعی و محجوب در سفر به قم، دیدار و گفت وگو با آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید خواهد بود.

رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور گفت: همزمان با اذان ظهر، برنامه دیدار با آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران پیش بینی شده و پس از آن نیز از ساعت ۱۵ عصر، نشست تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم با وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری برگزار خواهد شد.

شوکت خاطرنشان کرد: آقایان ربیعی و محجوب همچنین از ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر، با حضور در دفاتر آیت‌الله نوری همدانی و آیت الله موسوی اردبیلی با این دو مرجع تقلید نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

او گفت:‌ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ عصر روز پنج شنبه نیز، همایش بزرگ کارگری قم با عنوان «همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کارو تولید استان قم» برگزار می‌شود که علاوه بر آقایان ربیعی و محجوب، آقای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در آن همایش سخنرانی خواهند کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر قم، یادآور شد: آخرین برنامه وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری در سفر به قم، دیدار و گفت وگو با آیت الله هاشمی شاهرودی خواهد بود که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء صورت خواهد گرفت.

کد خبر : ۳۶۵۱۱۰