خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

منافع ملی نباید فدای اهداف جناحی و باندی شود

استاندار قم با اشاره به رویکرد دولت یازدهم در دفاع از منافع ملی اظهار کرد: اهداف جناحی و باندی نباید در تصمیم گیری ها مداخله داده شود.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم پیش از ظهر امروز در جلسه با هیئت امنای جمعیت قمی های مقیم تهران، طی سخنانی بر ضروت شایسته سالاری در دستگاه های اجرایی و تلاش برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

استاندار قم با بیان اینکه نسبت به مشکلات بی توجه و بی تفاوت نیستیم، تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم را یادآور شد و افزود: در بعضی موارد صراحت قانونی وجود دارد و تنها روش رفع آنها اصلاح قانون است.

وی حاکم شدن نگاه ملی برای انتفاع مردم و توجه ویژه دولت در این راستا را مورد تاکید قرار داد و با تاکید بر پرهیز از نگاه بخشی و جزیره ای تصریح کرد: اهداف جناحی و باندی نباید در تصمیم گیری ها و انتقادات نسبت به مسئولین مداخله داده شود.

صادقی همچنین با اشاره به بررسی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی، رضایتمندی عمومی را مهمترین شاخصه در تعیین صلاحیت مدیران عنوان و خاطرنشان کرد: در این ارزیابی ها، مدیران شایسته و کارآمد جایگزین افراد با عملکرد ضعیف خواهند شد.

استاندار قم با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های افراد متعهد و دلسوز در اولویت مجموعه ی مدیریت عالی استان است خاطرنشان کرد: مدیران شایسته می توانند سطح پاسخگویی پرسنل سازمان متبوع خود نسبت به مشکلات مردم را افزایش دهند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به مشکلات عنوان شده از سوی اعضای این جلسه، گفت: مشکلات یکجا قابل حل نیستند و بایستی منشا آنها ریشه یابی و به صورت زیرساختی حل شوند.

کد خبر : ۳۷۱۵۰۶