خبرگزاری کار ایران

استاندار قم خواستار شد؛

ضرورت اهتمام بیش از پیش مدیران قم به حل مشکلات بخش خصوصی

استاندار قم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر پیگیری مدیران برای حل مشکلات بخش خصوصی اظهار کرد: همت مسئولان در حصول نتیجه نقش موثری ایفا می کند.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی حاکمیت نظم فردی و اجتماعی مدیران و کارکنان دولتی را در راستای رفع موانع اقتصادی بسیار موثر برشمرد.

استاندار قم با بیان اینکه خروجی برگزاری جلسات باید روش مشکلات تولید و رونق فضای کسب و کار باشد، افزود: صرف حضور در جلسات و ارائه گزارش مشکلی را از جامعه حل نخواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه مدیران باید پیگیر رفع مشکلات خود از مدیران ارشد استان و وزارتخانه ها باشند ادامه داد: همت مسئولان در حصول نتیجه نقش موثری ایفا می کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزم ملی بوجود آمده در راستای تحقق شعار سال را مورد توجه قرار داد و گفت: بایستی در برش استانی نیز با همان نگاه ملی و همه جانبه و به صورت هدفمند در این مسیر حرکت کنیم.

صادقی با تاکید بر جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی که در زمینه اشتغالزایی فعالیت دارند خاطرنشان کرد: مسائل مالی به هیچ وجه نباید موجب تعطیلی کارخانجات و بخش تولیدی در استان قم شود.

استاندار قم همچنین استفاده از محصولات داخلی توسط مسئولین و مردم را جهت افزایش ظرفیت تولید و اشتغال امری ضروری دانست و افزود: دستگاه های فرهنگی باید برای ایجاد چنین بینشی در بین مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

کد خبر : ۳۷۶۲۵۰