خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز تأمین اجتماعی انجام شد؛

بازدید مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان قم از دفتر خبرگزاری ایلنا

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم، با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا در قم، از فعالیت ها و همکاری این رسانه، با مجموعه درمان تأمین اجتماعی استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همزمان با فرارسیدن ۲۵ تیرماه روز تأمین اجتماعی، داوود علیمحمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم، در دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قم حضور یافت و ضمن قرار گرفتن در جریان فعالیت‌های این رسانه، از زحمات مجموعه ایلنا قم تقدیر کرد. 

داوود علیمحمدی در جریان بازدید خود از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قم، گفت: در طول سالیان گذشته شاهد زحمات دلسوزانه و پیگیر مجموعه خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ایلنا در استان قم بودیم. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم، با بیان اینکه تلاش‌های مجموعه خبرگزاری ایلنا در استان قم قابل تقدیر است، گفت: امیدواریم قدر و ارزش تلاش‌های مجموعه ایلنا قم دانسته شود. 

محمدرضا هدایتی مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم نیز گفت: مجموعه خبرگزاری ایلنا در استان قم، همراه همیشگی درمان تأمین اجتماعی استان بود و هر جا نیاز به کمک و همراهی آنان داشتیم، شاهد حضورشان بودیم. 

صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم نیز با تقدیر از حضور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم در دفتر ایلنا، گفت: مجموعه مدیریت درمان استان قم با مدیریت شخصیت ارزشمند و شایسته‌ای همچون دکتر داوود علیمحمدی، جزء بهترین و خدمتگذار‌ترین ادارات و نهادهای خدمت رسان به مردم استان قم و استان‌های همجوار است، و مجموعه خبرگزاری ایلنا در استان قم، به همراهی با این مجموعه خدمت رسان به مردم و مدیر دلسوز و ارزشمند آن افتخار می‌کند. 

مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم، گفت: در دفعات مختلفی که برای تهیه گزارش خبری به بیمارستان امام رضا (ع) شهر قم به عنوان بیمارستان تأمین اجتماعی مراجعه می‌کردیم، شاهد رضایت مردم از خدمات ارائه شده در این بیمارستان و همچنین رضایتمندی از مسئولان آن از جمله جناب آقای دکتر علیمحمدی، دکتر سلیمانی و... بوده‌ایم و ایلنا نیز همصدا با مردم، وظیفه خود می‌دید که همراه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم باشد. 

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی دکتر داوود علیمحمدی به صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم اهداء شد. 

تصاویر از: حسین شاه‌بداغی

محمدرضا هدایتی - داوود علیمحمدی - محمد رضا هدایتی - داوود علی محمدی

داوود علیمحمدی - صادق چهرقانی - صادق چهره قانی - داوود علی محمدی

داوود علیمحمدی - داوود علی محمدی

داوود علیمحمدی - داوود علی محمدی - اکبر شوکت - صادق چهرقانی - صادق چهره قانی

داوود علی محمدی - داوود علیمحمدی

 

کد خبر : ۳۹۰۶۲۲