خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

وزیر کار فردا به قم می‌رود+جزئیات برنامه‌های سفر ربیعی

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۳۷۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردا پنجشنبه به منظور دیدار با جمعی از مراجع تقلید و علما و همچنین افتتاح چند پروژه به شهر قم سفر خواهد کرد.

مصطفی کاویانی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اعلام این مطلب که علی ربیعی فردا پنجشنبه به شهر قم سفر خواهد کرد، اظهار داشت: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به قم، بمنظور دیدار با مراجع تقلید و علما و به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر انجام می‌شود.

وی در تشریح جزئیات برنامه‌های سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی فردا و رأس ساعت ۷صبح وارد قم خواهد شد و در اولین برنامه پیش‌بینی شده، بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون در آرامستان بهشت معصومه قم خواهد رفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، خاطرنشان کرد: دومین برنامه ربیعی در سفر به شهر قم، شرکت در همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کار و تلاش استان قم و همچنین رونمایی از سند توسعه اشتغال این استان خواهد بود که این برنامه از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: علی ربیعی در ادامه برنامه‌های پیش از ظهر پنجشنبه خود در شهر قم، به ترتیب با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و وحید خراسانی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد که بعد از آن نماز ظهر و عصر اقامه خواهد شد.

کاویانی گفت: برنامه‌های نوبت عصر علی ربیعی، با افتتاح چندین پروژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قم از جمله افتتاح مجموعه استخر همراه خواهد بود که زمان این برنامه ها از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۰۰ پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۰۰ فردا عصر هم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مؤسسه علوم وحیانی اسراء می‌رود تا با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه دیگر ربیعی برای عصر فردا که از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ ادامه خواهد داشت، افتتاح خط واحد تولیدی فنر در شهرک صنعتی قم و صرف نهار با کارگران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، از ساعت ۱۸:۰۰ فردا پنجشنبه هم به دیدار آیت الله مکارم شیرازی خواهد رفت و پس از آن در ساعت ۱۹:۰۰ با حضور در دفتر آیت الله سبحانی، با این مرجع تقلید هم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز