خبرگزاری کار ایران

رشد ۲.۲ برابری سود خالص شرکت نفت پاسارگاد/ سهم بازار قیر پاسارگاد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۶۴

شرکت نفت پاسارگاد از شرکتهای تابعه هلدینگ نفت و گاز وپتروشیمی شستا (تاپیکو) موفق شد در ۹ ماه نخست سالجاری میزان سود خالص خود را به نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از ۲.۲ برابر افزایش داده و به بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان برساند.

به گزارش ایلنا، شرکت نفت پاسارگاد از شرکتهای تابعه هلدینگ نفت و گاز وپتروشیمی شستا (تاپیکو) موفق شد در ۹ ماه نخست سالجاری میزان سود خالص خود را به نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از ۲.۲ برابر افزایش داده و به بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان برساند.

شرکت نفت پاسارگاد همچنین موفق شد میزان سود ناخالص خود را بیش از ۳.۳ برابر افزایش داده و از ۱۲۴ میلیارد تومان در ۹ ماه نخست سال گذشته به بیش از ۴۱۷ میلیارد تومان در ۹ ماه نخست سال جاری افزایش دهد.

بر اساس این گزارش، اگرچه میزان تولید این شرکت در ۹ ماه نخست امسال تحت تأثیر عدم ارائه وکیوم باتوم از سوی پالایشگاه‌ها به میزان کافی، حدود ۱۳درصد کاهش داشته است اما این شرکت توانست میزان فروش خود را از ۳۱۳ میلیارد تومان در ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۹ به بیش از ۵۵۵ میلیارد تومان در مدت مشابه امسال افزایش دهد.

همچنین با برنامه‌ریزی انجام شده در شرکت نفت پاسارگاد، این شرکت توانست در بازه زمانی فوق الذکر سهم بازار داخلی خود را از ۱۹درصد به ۲۲درصد افزایش دهد.

در حوزه صادرات نیز علیرغم وجود تحریم‌های بین المللی و مشکلاتی که در حوزه حمل و نقل قیر در بازارهای بین المللی وجود دارد، شرکت نفت پاسارگاد توانست میزان صادرات خود را در محدوده بیش از ۵۶۷ هزار تنی باقی نگاه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز