خبرگزاری کار ایران

اهداء تندیس نخستین جایزه ملی تحول دیجیتال به بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۵۵

تندیس نخستین جایزه ملی تحول دیجیتال به بانک شهر اعطا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در مراسم اهداء نخستین جایزه ملی تحول دیجیتال که با هدف اصلی شناسایی و معرفی سازمان‌های پیشرو در حوزه تحول دیجیتال در سه محور زبدگی دیجیتالی(Digital Mastery)، نوآوری دیجیتالی (Digital Innovation)  و رهبران دیجیتالی(Leaders  Digital) و با حضور سازمان¬ها، شرکت‌های تخصصی در حوزه IT  و بانک‌های کشور برگزار شد، بانک شهر به عنوان تنها بانک از شبکه بانکی کشور، تندیس سیمین در محور زبدگی دیجیتالی را دریافت کرد.

 بر این اساس، این محور، میزان مطلوبی از بلوغ دیجیتالی است که در آن، سازمان با محوریت فناوری‎های نوین اطلاعاتی، به سطح قابل توجهی از عملکرد، بهره‎وری، تجربه جذاب برای مشتری و در نهایت سودآوری دست یافته است.

این جایزه بر اساس تحولات دیجیتالی بانک شهر از جمله پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های مستقر در آن، گواهی نامه‌های بین المللی ایزو، مجوزها و جوایز بانک در حوزه فناوری اطلاعات، کسب رتبه برتر در جشنواره دکتر نوربخش در خصوص صراف الکترونیک و ... براساس 15 مولفه و 71 شاخص، در جامع ترین محور این جایزه یعنی زبدگی دیجیتال، به بانک شهر اهدا شد.

بر اساس این گزارش، نخستین جایزه ملی تحول دیجیتال، با حضور دکتر کرمانشاه معاون فناوری¬های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از اساتید دانشگاهی، مدیران بانکی و رؤسای شرکت¬های حوزه فناوری اطلاعات کشور در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز