خبرگزاری کار ایران

از سوی پورسعید صورت گرفت؛

انتصاب مدیریت امور منابع انسانی و آموزش بانک ایران زمین

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۴۹

جلسه معارفه مدیر امور منابع انسانی و آموزش بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، عضو هیئت مدیره ، اعضای هیات عامل و مدیران ستادی در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک در مراسم معارفه منوچهر ثقفی ضمن تشکر از زحمات هادی قدیمی عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی و آموزش، ابراهیم جلیل پور و اصغر امیر شکری به عنوان مدیران منابع انسانی و آموزش گفت: با توجه به تغییر در نمودار و چارچوب سازمانی بانک دو اداره سرمایه انسانی و آموزش ادغام شدند و مدیریتی با نام مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش شکل گرفت که منوچهر ثقفی به عنوان مدیریت این مجموعه فعالیت خود را در بانک ایران زمین از امروز آغاز می کند.

پورسعید در ادامه افزود: منابع انسانی و آموزش به عنوان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بخش ها در راستای نیل به اهداف توسعه ای بانک هرگز نباید فراموش شود و باید هم راستا با سایر مدیریت ها تلاش کند تا به اهداف کلان مشخص شده سازمانی دست یابد.

در این جلسه مجید شایسته رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین نیز ضمن خیر مقدم به مدیریت جدید امور منابع انسانی و آموزش گفت: امروزه حتی در مباحث حسابداری هم منابع انسانی موضوعی بسیار مهم تلقی می شود اگرچه هر سازمانی روش های مدیریتی و آموزشی مربوط به خود را دارد اما با درنظر گرفتن اهداف بانک و و در نظر گرفتن سازمان و کارمندان به صورت همزمان می توان به تعالی بانک دست یافت.

در ادامه هادی قدیمی عضو هیات مدیره بانک ایران زمین ضمن تشکر از مدیرعامل بانک به دلیل حمایت های صورت گرفته از طرح های پیشنهادی معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی  در سال 95 و همچنین زحمات بی شمار ابراهیم جلیل پور و اصغر امیر شکری در این حوزه به عنوان مدیران این دوبخش گفت: در سالی که گذشت به طبقه بندی مشاغل و ارزیابی عملکرد پرسنل پرداختیم و با اجرای آن توانستیم بسیاری از مسائل موجود را بهینه سازی کنیم . از سویی دیگر در حوزه آموزش بانک نیز تلاش شد تا سیستم آموزشی بانک از حالت سنتی به سمت مدرن و مجازی حرکت کند.

 

اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین بر تحلیل نیازهای سرمایه انسانی تاکید کرد و گفت: آموزش  می بایست به گونه ای باشد که هریک از مدیران و هر فردی در سازمان اطلاعات درون سازمانی خود و نیروهای تحت مدیریتش  را در دسترس داشته باشد.

منوچهر ثقفی نیز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر امور منابع انسانی و آموزش با تاکید براین که باید با مردم با زبان خوش صحبت کرد، افزود: من همیشه آماده شنیدن نظرات همکاران خود خواهم بود.

منوچهر ثقفی که با معاونت شرکت خودروسازی سایپا در سال های اولیه بعد از 8 سال دفاع مقدس آغاز به کار کرده  و پس از آن در شرکت سایپا یدک و مجموعه شرکت خودرو سازی ایران خودرو مشغول به کار بوده است، گفت: همیشه با برنامه  طبق نظم و منطقی خاص کارها را انجام داده ام اگرچه ممکن است گاها این برنامه ها با عمل یکسان نباشند اما معتقدم با تلاش و کوشش می توان راه حل هر کاری را یافت.

در پایان حکم مدیریت امور منابع انسانی و آموزش از سوی پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین به منوچهر ثقفی اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز