خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ربات محیط زیستی بانک ایران زمین

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۶۴

بانک ایران زمین در راستای ارتقاء فرهنگ محیط زیستی و همراه نمودن اقشار مختلف در این امر از ربات محیط زیستی خود رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، پویش محیط زیستی "همین یک زمین" برای دومین سال پیاپی از ابتدای فروردین ماه 1396 فعالیت خود را با برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی و دعوت از مردم برای پاکسازی از محیط زیست و تلاش برای حفاظت از آن آغاز کرده است. 

در همین راستا روز گذشته بانک ایران زمین از ربات محیط زیستی خود با قابلیت تبدیل تصاویر ارسالی به پوستر رونمایی کرد. براساس این گزارش مخاطبین می توانند تصویر خود را برای این ربات ارسال و پوستر محیط زیستی خود را برای انتشار در شبکه های مجازی دریافت کنند.

بانک ایران زمین تصمیم دارد به کسانیکه در این امر مشارکت می‌کنند همزمان با اعلام برندگان پویش "همین یک زمین" که در انتهای اردیبهشت ماه 96 انجام خواهد شد، به قید قرعه هدایایی اهدا کند.

مراحل دریافت پوستر پویش "همین یک زمین":

به آدرس ربات همین یک زمین @h1z_bot مراجعه کنید

در صورتیکه قبلا از این روبات استفاده کرده اید ابتدا حرف h را ارسال کنید

برروی گزینه ثبت نام کلیک و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید

در مرحله بعد بر روی گزینه پوستر اختصاصی کلیک کنید

سپس تصویر خود را ارسال کنید و منتظر تحویل پوستر بمانید

با حمایت از پویش همین یک زمین در قرعه کشی ما شرکت کنید

زباله پاداش طبیعت نیست

ضمنا دوستداران محیط زیست می توانند

برای اطلاع از نحوه شرکت در مسابقه عکاسی و نقاشی به تلگرام همین یک زمین https://t.me/hamin1zamin  و صفحه اینستاگرام همین یک زمین  @hamin1zamin مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز