خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن:

در ایجاد توسعه پایدار صنعتی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور پیشگام هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۶۶

حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن از هفت طرح صنعتی این بانک در استان کرمانشاه بازدید کرد واز نزدیک در جریان نحوه اجرا و میزان پیشرفت آنها قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از بانک صنعت ومعدن، وی در این بازدیدها با تکیه بر تعامل مثبت بانک صنعت و معدن در تکمیل و راه اندازی به موقع طرح های صنعتی گفت: این بانک به عنوان بانک توسعه ای بخش صنعت و معدن کشور همواره در تامین مالی طرح های صنعتی ، ایجاد توسعه پایدار صنعتی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور پیشگام است .

در این سفر عسکری از طرح های تولید قوطی زمزم (٦٠ میلیون یورو تسهیلات)، فرش رجال کرمانشاه(١٤ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان تسهیلات)صنعت گستر سدید ، تولید کننده شاسی خودرو( ٧٠٠ میلیون تومان سرمایه ثابت و ٥ میلیارد تومان سرمایه در گردش، تسهیلات)، فن آوران توسعه صنعت غرب، تولید کننده عصاره شیرین بیان (١١ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان تسهیلات) ، ذوب آهن بیستون (٥٢ میلیون یورو تسهیلات)،ایران خودرو کرمانشاه(٤٥ میلیارد تومان تسهیلات) و ایلیاذرت کرمانشاه (٩ میلیون و ٤٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی و ٧ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان تسهیلات ریالی) بازدید کرد.

گفتنی است در سفر حسین عسکری به کرمانشاه کمیته وصول مطالبات شعب کردستان و کرمانشاه نیز برگزار شده و تعدا ٢٤ پرونده پرونده مطالباتی دو استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز