خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی یزد خبر داد:

اختصاص بیش از 1960 میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۶۹

مدیرکل امور مالیاتی یزد، گفت: در سال 1395 بیش از 1960 میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداریها و دهیاری های استان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه مالیاتی، منوچهر اسدی، مدیرکل امور مالیاتی یزد، گفت: با تعامل اداره کل و شهرداریها شاهد ارتقای فرهنگ مالیاتی در استان هستیم.

اسدی با ابراز رضایت از تعامل موثر با شهرداری های استان نقش شهرداری ها در ارتقا فرهنگ مالیاتی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: شهرداری ها می توانند با ترویج فرهنگ مالیاتی، ضمن ترسیم نقش مالیات در توسعة زیرساختهای شهری نسبت به ارتقای نگرش شهروندان به مالیات و ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر مردم در مدیریت شهری موثر باشند .

مدیرکل امور مالیاتی یزد، گفت: در سال 1395 بیش از 1960 میلیارد ریال و در سال 1394 مبلغ 1600 میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: نامگذاری برخی از نمادهای شهری توسط شهرداری های استان به نام مالیات و اطلاع رسانی به شهروندان از طریق نصب بنر در کنار پروژه ها و طرح هایی که از محل درآمدهای مالیاتی در استان اجرا شده است از اقدامات موثر شهرداری ها در ترویج فرهنگ مالیاتی است.

گفتنی است تاکنون 8 مکان عمومی از قبیل پارک، خیابان، میدان و... در استان یزد به نام مالیات نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز